[Kepviselok] jutalomkeret

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2005. Sze. 20., K, 15:01:37 CEST

Tisztelt Képviselõk!

Alábbiakban vázolnám a jutalomkerettel kapcsolatos elképzeléseimet.

Elsõsorban szerintem ki lehetne jelölni fix idõpontokat, kéthavonta, hogy
mikor lesz elbírálás.

Szeptember végén, november végén, január végén, március végén és május
végén. Pályázatot folyamarosan lehet beadni, a két bírálás közötti
idõszakban végzett munkára. Aki lemarad, kimarad. A jutalomkeretet így
éves szinten öt egyenlõ részre lehetne bontani, és azt az összeget
kiosztani, persze nem kötelezõ maximálisan kiszámítani, ha mondjuk csak
egy pályázat érkezett.

A pályázatokat szerintem az Ösztöndíjbizottságnak kellene elbírálnia,
hiszen akkoris egy kari bizottság, nem is értem pontosan, hogy a
választmány eddig hogyan döntött a hallgatói normatíva egy részérõl.
Ha erre a bizottságra rá lehet minden más pályázatot bízni, akkor pont
ezt az egyet miért nem.

Szerintem ildomos lenne egy konkrét pályázati ûrlapot kiadni, nem túl
részleteset, viszont szigorúan meg kell követelni az elvégzett munka
hivatalosnak elfogadható bizonyítását. Pl. egy gólyabál esetén a
fõszervezõ ilyennek tekinthetõ. Ebben az esetben elképzelhetetlen, hogy
lemaradjanak pl. az EHA kódok, és hasonló problémák. Ha valami hiányzik,
formai hibára vonatkozva el lehet utasítani.

Az elbírálást én a bizottságra bíznám, ha jónak látja, adhat fix összeget
is, illetve a pályázó feltüntethetné, hogy mennyi pénz kér, és miért.

A kategóriák meghatározásának szerintem nincs sok értelme, az egyes
pályázatok leírásából amúgy is ki kell derülnie, ki mit csinált, miért,
mennyi ideig, kinek volt jó, és hasonlók.

Üdv:

Vizeli András

--
Vizeli András