[Kepviselok] Nyúz cenzúra?

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Ápr. 24., H, 15:38:32 CEST

Sziasztok!

Olyan ritka amikor giskarddal mindenben egyezik a véleményem, hogy ha már
ez most így alakult, akkor jelzem: Egyetértek.

A Nyúznak természetesen nagyon fontos tulajdonsága, hogy objektív, hogy
nem jelenhetnek meg benne olyan cikkek, mint néha a Kistáskában. Ez
viszont nem jelentheti azt, hogy nem tartalmazhatnak a cikkek véleményt.
Nekünk nem kell a HVG kimért közvéleménykutatásos elemzéses cikkeihez
hasonló szinten távol tartanunk magunkat a vélemény megjelenítésétõl,
nyugodtan lehetünk elfogultak, persze elfogultak kizárólag a TTK felé
lehetünk :). Ha vki megsértõdik, az az õ baja, nem a miénk.

Márk ezzel kapcsolatban említette, hogy nem jó, ha keverjük az adatokat a
véleménnyel egy cikkben. Ezt én nem értem. Pont az adatok alapján lesz
véleményünk és azt leírhatjuk. Az pedig nem igaz, hogy nincs olyan mûfaj,
ahol a véleményünket adatokkal támasztjuk alá, legfeljebb az, hogy olyan
mûfaj is van, ahol az adatok mellett nincs vélemény és hogy giskard cikke
valóban nem ebbe a kategóriába tartozott.

Hogy azért mégse értsek teljesen egyet giskarddal, azt már elfogadhatónak
érezném, ha érvként a humor, ironaia, beszólás erõssége jelenne meg,
mondván az olvasóknak ez várhatóan majd nem tetszik, sérti önérzetüket
stb...

kb. ennyi,

Balázs