[Kepviselok] Nyúz cenzúra?

Balas Mark balas at ttkhok.elte.hu
2006. Ápr. 25., K, 22:22:01 CEST

Sziasztok!

ELTE TTK HA Elnok wrote:
> Márk ezzel kapcsolatban említette, hogy nem jó, ha keverjük az adatokat
> a véleménnyel egy cikkben. Ezt én nem értem. Pont az adatok alapján lesz
> véleményünk és azt leírhatjuk. Az pedig nem igaz, hogy nincs olyan
> műfaj, ahol a véleményünket adatokkal támasztjuk alá, legfeljebb az,
> hogy olyan műfaj is van, ahol az adatok mellett nincs vélemény és hogy
> giskard cikke valóban nem ebbe a kategóriába tartozott.

Mélységesen megtisztel, ha a véleményemre hivatkoznak. Ugyanakkor még
jobban esne, ha ezt nyilvános fórumon inkább nem tennénk -- azt
gondolom, ha ezt ismertetni szeretném, vagy hozzá szeretnék szólni a
vitához, közvetlenül is meg tudom tenni. Akkora szaktekintély meg nem
vagyok, hogy a puszta véleményem érvként lehetne használható.

Ha mégis múlhatatlanul szükséges, hogy a magánbeszélgetésekben
elhangzott véleményemre hivatkozzunk, akkor azt lehetőleg legyünk
pontosan. A fent említett és nekem tulajdonított állítással ugyanis
magam sem értek egyet.

Üdvözlettel,

Balás Márk