[Kepviselok] irodavezetői pályázat

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 6., H, 23:05:54 CET

Pályázat az irodavezeto posztra

Név: Palkó Tamás Attila
EHA: PATEAOT.ELTE
Szül. ido, hely: 1980.11.20, Budapest

Tisztelt Választmány!

Alulírott Palkó Tamás Attila megpályázom az ELTE TTK Hallgatói
Önkormányzat irodavezetoi posztját. Korábban, Lorincz Andrea elnöksége
alatt egy fél évet már töltöttem be a posztot, akkor megbízási szerzodés
keretein belül. Az önkormányzat életét folyamatosan figyelemmel kísérem,
hiszen az ELTE TTK HÖK titkára vagyok. A hallgatók kérdéseire úgy érzem
tudok válaszolni, ehhez külön betanításra nincs szükségem. Idobeosztásom
remélem kelloen rugalmas ahhoz, hogy a feladatot elvállaljam, de
amennyiben hosszabb távra szeretne az Önkormányzat irodavezetot találni,
akkor bizonyos kompromisszumok szükségesek lesznek. Ezek abból adódnak,
hogy jelenleg június 30-ig biztosan a Szent László Gimnázium tanára is
vagyok, és azon munkám ellátására két délutánom megy el, amely reményeim
szerint hosszabb távon is fenn áll majd.

Kérem, hogy támogassátok pályázatomat.

Köszönettel:

Palkó Tamás