[Kepviselok] választmányra 1/J 108 magazin támogatása

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 11., Szo, 17:59:08 CET

Kedves Képviselők!
A 108 magazin egy félévente megjelenő, igényes tartalommal és külcsínnel
előállított lap, elsősorban főiskolásoknak, egyetemistáknak. Nem áll
mögötte szervezet, "csak" egy lelkes főszerkesztő és szerkesztősége,
akik félévente körbejárnak a kalappal. Így jutottak el hozzánk is.
Kaptam tőlük egy példányt az előző számból, az északi haliban
megtaláljátok. Olvassatok bele, megéri! Mivel annyi példányban tudják
kinyomtatni, amennyi pénzt össze tudnak rá szedni, ezért utána a
támogatások arányában osztják szét a karok között a magazint.
Mellékelten küldöm a pályázatot és a tervezett költségvetést is
(nyúzosok előnyben!).
Ha beleolvastok, láthatjátok, hogy ez egy kultúrális újság, értékeket
mutat be, felhívja az élet szépségeire, nagy igazságaira a figyelmünket.
Azt hiszem, erre a hallgatóinknak is nagy szüksége lehet. A pályázatot
támogatandónak tartom, hiszen nagy hiányt pótol megjelenésével az újság.
Az elszámolások és egyéb formai dolgok pedig szerintem egy egyeztetés
után könnyedén megoldhatók. Természetesen akkor, ha ti is támogatjátok.

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök
elnok at ttkhok.elte.hu