[Kepviselok] mindig van valami?

Guber Tamás gubee at cs.elte.hu
2006. Nov. 17., P, 00:20:18 CET

Kedves és kedvtelen Képviselőtársaim!

Ha már ilyen sokan írtak akkor már én is megosztanám a véleményem a
témával kapcsolatban.

Előszőr is Krisz levelére reagálnék.
Részben egyet értek azzal amit írtál, mármint hogy Orsi péntek estig
vagy mondjuk szombatig használhassa a vétó jogát, ellenben ennek
feltétele hogy hozzájusson ahhoz az anyaghoz amit meg kell vétóznia.
Kedves Krisz ez kb olyan mintha én azt mondom Neked, hogy holnap délig
(azaz péntek 12:00) írj véleményt az idei gólyabálról, és mondd meg,
mennyire érezted jól magad... kissé abszurdnak tűnik nemde?

Pepe és Balázs történelmi és irodalmi előadása kimondottan tetszett,
ámbár problémamegoldó hatását nem igazán érzem, esetleg filozofálni
egész jókat lehetne róla...

Gönci Balázs levele már sokkal több használható információt tartalmaz,
amelyekkel egyet kell hogy értsek.(hiszen igaza van)

Na most kicsit leírom, hogy én miként látom a helyzetet.

Kedves Giskard! (így egyértelmű, hogy melyik Balázshoz szólok)

Úgy érzem, hogy ennek a lapnak a NEMmegjelenése jelen esetben a TE
felelősséged. Hiszen TE vagy a főszerkesztő, aki megígérte az első ilyen
probléma után, hogy elküldöd a cikkeket Orsinak. Okos lépésnek tünt az,
hogy korábban felraktátok netre a szerdai számot, hátha így Orsi nem
fogja benttartani az újságot, de azért nem gondoltátok Ti sem komolyan,
hogy ez valóban be fog válni. Ezek a cikkek nagyon jók, de mondjuk a
képviselő listán. Ugyanis a képviselők (a jelentős többség) tudja azokat
a háttérinformációkat, amik szükségesek a teljes kép látásához, ellenben
egy átlagos hallgató ezekkel az infokkal nem rendelkezik, és vagy nem
érti a cikked lényegét vagy félreérti. És ha a listára megírod, akkor az
el fog jutni a hallgatókhoz is a képviselőkön keresztül, de a karunk
vezetéséhez nem. Ez szintén nem utolsó szempont. Az pedig hogy a
hallgatóknak joguk van tudni ezekről.... igen joguk van, de egy
főszerkesztőnek pedig kötelessége utánna járni hogy pontosan mi a
helyzet... ahogy Te is mondtad ez nem egy Story vagy hasonló lap...
igenis meg lehet írni a TÉNYEKET, de akkor azokat OBJEKTÍVEN minden
szemszögből megvizsgálva.
Nekem kimondottan tetszik az új Nyúz, de úgy érzem hogy ez volt a
harmadik esély amit eljátszottál... nem tudom mennyire lehet bízni
Benned, és a szavadban. Egyáltalán nem olyan embernek ismertelek meg,
aki nem tarja meg a szavát, ha személyi problémáid vannak, akkor ne az
újságot használd fel a személy ellen, nem arra való és nem ezért
választottunk meg!

Egyébként javíts ki ha tévedek, de egy heti Nyúz nyomdai költsége kb.
80-90 ezer forint. Igaz, hogy aki nem dolgozik az nem is hibázik, de
azért mindennek van határa. Ez már a második ami nem jelent meg, ami a
HÖK-nek 160-180 ezer forintjába kerül. Ez a pénz csak úgy kirepült az
ablakon. Jó játék, de sokkal izgalmasabb lett volna, ha nem egyedül
dobod ki hanem fogjuk veszünk belőle rengeteg kétszázast, papírrepülőt
hajtogatunk és együtt dobjuk ki, azt legalább össze lehetne szedni. Na,
félretéve a tréfát. Nem tudom, mennyire lenne kedved ilyen cikkeket
leközölni, ha most azt mondaná KGY, hogy fizesd ki az utolsó Nyúz
költségeit. Az előző a tanuló pénz volt- azt megfinanszírozta a HÖK
Neked, de ez most már saját zsebből menjen... Gondolom, azért Te se a
mellényzsebedből dobnál az asztalra 80-90 ezer Ft-ot.

Szóval gondolkozz el ezen, és azon is, hogy amikor tavaly választmányon
kértünk a mentortáborra 5000Ft/fő támogatást akkor Te mennyire sokaltad
ezt a pénzt. Majd pedig eljöttél a táborba és tudtommal Te is jól
érezted magad. Nos az a pénz, ami eddig a Nyúzon bukott az egész
mentortábor költségeinek a felét fedezi, és ez a pénz most ott hever
kinyomtatott használhatatlan papírformában a raktárban.

GuBee