[Kepviselok] vélemény

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 22., Sze, 12:50:12 CET

Előre is elnézést kérek!

Kedves Képviselők, Szerkesztők!

A mai Nyúzban ismét pontatlanság jelenik meg a Kései ébredés cikkben.
Akkor már csak azt nem értem, hogy a főszerkesztő minek telefonál és
kérdezi meg, hogy mi történt, ha nem is úgy írja le?
Akkor itt is elmesélem azt, amit pénteken a Gólyabálra készülés során
mondtam Balázsnak.
Felhívott azzal, hogy Orsi azt írta neki, hogy kérdezzen tőlem, ha valamit
meg akar tudni! Ezt meg is tette szó se róla. Szeptember 20-án elmentem
OHÜB ülésre és vettem a bátorságot, hogy odamenjek Tasnádi
dékánhelyetteshez, hogy ismételten jelezzem, hogy ez a 8000 ezer Ft sok,
hiszen, nagyon sok olyan tárgy van, ami pl: 4 kredites, ha egyből megbukik
már a maximumot fizeti. Akkor nekem nem mondott semmi pozitívat, se
negatívat, mert egy hölgy (nem tudom, hogy ki) odajött és beszállt a
beszélgetésbe.

Kari Tanács első részében erről szó sem esett, ahogy én azt szoktam a
szünetben elmentem rágyújtani. Amikor visszaértem Timi mondta, hogy
beszélt a dékánhelyettessel, elmondta, hogy mit (amit 2 nappal később
kicsit másképpen mesélt- legalábbis nekem így tűnt). Akkor kérdezték, hogy
mi legyen, mit javasoljunk.
Hozzáteszem, megint kiemelted magad, hogy te nemmel szavaztál. De jó és
elértél vele valamit?  Én tartózkodtam a szavazásnál, el is mondom miért.
Én is soknak találtam ezt még, de úgy gondolom, hogy jobb, hogy kevesebb.

Kérdésem, Te tettél Kari Tanácson bármilyen javaslatot? Felszólaltál? NEM!!!!

Most meg azt látom a cikkben:
„…Seres Alexandra szociális és Fazekas Tímea tanulmányi elnökhelyettes az
ülés előtt megegyezett  kari vezetéssel, hogy mérséklik ezt az
összeget...”

A HKR kapcsán szerintem vezetőképzőn elég szó esett. Én sem voltam abban a
„csapatban”, akik először mentek fel a dékánhelyetteshez beszélgetni, de
utána úgy gondoltam, hogy érdekel és felmentem hozzá én is. Én kérdeztem a
„küldöttektől”, hogy kik érdeklődtek náluk a fejleményekről. A válaszokból
kiderült, hogy egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányan. Ez jó? Utána
meg jönnek ilyen cikkek, hozzászólások?

A tegnapi választmányról!

Láttam a szerkesztői listán, hogy mit írtál róla:
Kedves Szerkesztőség!

„…Ma egy képviselő kérésére be kellett számolnom a választmánynak a meg nem
jelent szám miatt, ezt a beszámolót 3 igen és 3 nem szavazat mellett nem
fogadták el (az elnökét 0 igen és 6 nem szavazat mellett nem fogadták el)….”

Az elnök nem volt jelen és nem is küldött beszámolót, így a nagy semmiről
szavaztunk.
Balázs meg felolvasta, azt amit az ülés előtt negyed órával küldött el.

Az én véleményem a tegnapi választmányról:

Nem hiszem, hogy 3 tisztségviselő, aki többnyire jelen van választmányon
és tudja, hogy napirenden van a  beszámolóik és a napirendekhez ugye
előterjesztések is tartoznak, nem küldenek írásos beszámolót! Még hétfőn
kérdezte Balázs, hogy írni kell vagy elég a választmányon elmondani. Timi
mondta, hogy írásban kell. Tehát tudták, akkor miért nem írtak? Mert nincs
benne az Alapszabályunkban? Azért lett ilyen a szabályzat, hogy ne legyen
sok írásos megkötés, de akkor pl.: mindenről a választmányon értesüljünk
és akkor még szerda reggel is tart a választmány?! Többször volt arról
szó, hogy az előterjesztéseket meddig kelljen elküldeni. Régebben ez 24
óra volt, de úgy emlékszem, megemeltük, mert nem mindenki tudta elolvasni.
Nem tudom, hogy erről hol van feljegyzés, de erről volt szó az tuti!

Úgy gondolom, hogy megint berkeken belül történnek a dolgok! Esélyt sem
adtatok a képviselőknek, hogy kérdezzenek tőletek a beszámolótokkal
kapcsolatban.  Ha jól emlékszem, szerdán kérte Palkó Tamás, hogy számoljon
be Orsi és Balázs a munkájáról, majd a Timi is fel lett kérve. Volt rá 5
napotok, hogy megírjátok. Úgy gondolom, hogy ilyen helyzetben, nekem az
első dolgom lett volna, miután elolvastam az e-mailt, hogy megírjam a
beszámolót, és nem semmibe venni a kérést!

Bocsánat azoktól, akik megint azt mondják magukban, hogy már megint egy
ilyen levél került a listára. Én eddig nem írtam, de most már nekem is
elegem van!

Üdvözlettel:
Seres Alexandra