[Kepviselok] Re: [szmsz] tegnapi megbeszélés

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 3., K, 14:43:15 CEST

Sziasztok!

Alapvetõen egyetértek a megállapodásokkal két dolgot vetnék fel:
- Szerintem nem jelentene komoly problémát, ha a kgy létszáma nõne, mivel
így várhatóan a mentorok egy része is képviselõvé válna és jobban
beleszólhatna a HÖK ügyeibe. Úgy érzem, bár ezt igazán racionálisan nem
tudom alátámasztani, hogy a kgy már lényegesen nagyobb annál, hogy a
növelés érdemben változtatná meg mûködését és így az elõbb említett
szempontot érzem fontosabbnak. (Teljesen konkrétan: A kisebb létszámú
testületbe azok a hallgatók kerülnek be könnyen akik már korábbról jól
ismertek, dolgoztak a HÖK-ben, így az újak jelentõsebb hátrányban vannak,
mint különben.)
- Amikor az info szakterület még a TTK-n volt, akkor a nagyon jelentõs
létszámkülönbségre tekintettel megnöveltük a kgy-ban való képviselõik
számát, hogy az aktív emberek ne szoruljanak ki. Jelen esetben ezt a
biológia és a matematika esetében is megtehetjük. Nem létszám arányos
képviseletre, csak azt részben figyelembe véve, mondjuk +2-3 fõt adva
ezeknek a szakterületeknek.

Balázs