[Kepviselok] HKR és egyéb infók

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 29., V, 19:33:49 CET

Szia Dávid!
Sziasztok!

> Kedves Mindenki!
>
> A véleményem és azt észrevételem a következő:
>
> 1 Számomra a helyzet most sem változott,bár lehet korábban én voltam
félre
> tájékoztatva, de én már korábban is úgy tudtam a bsc-seknek nincs felső
határa és mindenkinek meg van a 10% ingyen felvehető kreditje.

Igen, a bsc-sek kapcsán eddig is arról volt, hogy nincs felső korlát, ezt
jól tudtad. A kari különös eddigi változatában pedig a plusz 10%-nyi
ingyen felvehető kredit csak a bsc-sekre vonatkozott. Ez Te eddig rosszul
értelmezted, pedig elég hosszan volt szó róla KGy-n.
Szóval ont e rész miatt aggályos a kari különösünk, mert ez így nem felel
meg a törvénynek.

> 2 Az viszont felháborítónak tartom, hogy Orsi azt írja tartózkodni
kíván.Holott a KGY véleménye szerint egyértelműen nemmel kell szavznia.
Nem lehet nemmel szavazni, mert törvényességi aggályok miatt kértük az
oktatási igazgatót, hogy kötelességének megfelelően jelezze a Szenátusnak
észrevételeit, módosító javaslatait, amennyiben valóban törvényellenes a
kari különösünk 19.§-a. Nekünk ez a módosító javaslat elfogadható, mert
ezzel lesz törvényes a kari különös hkr-ünk. Ez törvényességi kérdés. Az,
hogy a hat, ill. nyolc ezer forint sok, és hogy legyen felső határ a
bsc-seknél is, kari tanácson kell újratárgyalni.

> 3 Tényleg hihetetlenül belassultunk, hogy nem vettünk észre hamarabb
komoly dolgokat.Ne érzem, hogy képben lennék akkár most is teljesen.
Valóban, vétettünk hibákat. Belátom.

> 4 Most hírtelen így kapkodni, nem értem ezt a rendszert.
Tegnap tudtuk meg, hogy valószínűleg törvényellenesnek tartják a kari
különösünk idevonatkozó részét. Erre lehet építeni, de már holnap kell
ezügyben állást foglalni az egyetem legfőbb döntéshozó testületében, a
Szenátusban.
Ezért kell hirtelen kapkodni, Dávid.

> 5 Támogatom Gabinak a véleményét, hogy igen is Orsinak a szenátus
tagajit
> teljes mértékben tájékoztatni kell a dolgainkról, nem pedig csak egy
tartozkodással meglapulnia.
Pontosan ezért vagyunk kíváncsian minden képviselő, és tisztségviselő
véleményére.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes