[Kepviselok] válaszom Áron levelére

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Okt. 30., H, 11:48:41 CET

Sziasztok!
Kedves Áron!

> Úgy gondolom, hogy mit kell képviselni, az nem kérdés.
> A 10% törvényi kötelezettség.

Így van.

> A BSc-s limit betétele értelem szerű, ez a ttkkt hibája, hogy kimaradt.
Ebbe bele fog menni a kar.

Még meglátjuk, hogy belemennek-e. Kérdés viszont, mennyi legyen ez a felső
korlát.

> Az viszont, hogy _hogyan_ képviseljen, az már egy jó kérdés.
>
> Valóban újdonságnak hat az a felismerés, hogy a 2006 előttieknek is
"jár" a 10%, amivel szembemenni nem lehet.
> Valóban született egy kgy határozat, de a fenti ismerete nélkül. A kgy
határozat amúgy is meggondolatlan, kompromisszumképtelen, és elnagyolt.

Örülök, hogy rávilágítottál arra, hogy a kgy határozatot a fenti, azaz a
törvényességgel kapcsolatos jelenlegi ismeretek nélkül hozta a kgy. Ez
fontos tény.

> Egy ilyen elhibázott stratégia, ilyen amatőrizmus után csak egyvalamit
tudok tanácsolni: szerénység (Virágelftárs), szerénység.
> Miattunk "ég" a kar.

Belátom, hogy elhibázott volt a stratégia. Ha volt. Nem szeretném most a
múltat boncolni, bár fontosnak tartom, hogy beszéljünk róla.
Azt viszont sokkal fontosabbnak tartom, hogy az elkövetkezendő időszakra
stratégiát dolgozzunk ki. Közösen.

> Jelen helyzetben szegény elnök kisasszony nagy szarban van. Vagy a saját
közgyűlését, vagy a kari vezetést haragítja magára (ha jól veszem ki, most
ez a helyzet_van). Kari különöst lehet újratárgyalni a karon, lehet
küldöttgyűlési határozatot megváltoztatni, finomítani,

Újra is kell tárgyalni itt a karon a törvényességi aggályok felmerülése
miatt. Szerintem.
Meglátjuk, hogy a ma délutáni Szenátus hogyan reagálja le a helyzetet.

> Ennyi talán elég is a dodonai levelemből. Helyzet úgy vélem nincs. Az
volt kb. pár hónapja, és el is ment. Lehet újat csinálni.

Igen, ez most egy új helyzet.

> Ez a
> levéláradat csak pánik/hangulatkeltés.

A tisztelt képviselők a tegnapi napon értesültek arról, ami egy nappal
korábban, azaz szombaton történt. Ez nem pánik vagy hangulatkeltés,
tájékoztatás. Ez már márciuls óta így kellet volna csinálnom, csinálnunk.
De ez már megint a múlt.

> Kedves Szandra, Balázs és hozzászólók. Az, hogy ezeket megvitatjuk, az
jó. Ha nem is értek egyet mindenkivel, az az egészben a pozitívum, hogy
megmozgat Titeket. Reményeim szerint ez a konstruktív vita tovább fog
folytatódni, és a későbbiekben eredménye is lesz.

Konstruktív javaslatokat várok. Mindenkitől és bárkitől, aki
válaszleveleimet olvassa.
Szeretném, ha a vádaskodások helyett inkább a jelenlegi helyzet kerülne
előtérbe, különös tekintettel az ELTE TTK HÖK stratégiájára az
elkövetkezendő időszakra vonatkozóan.

> Ha valami törvényellenes, akkor azzal nem lehet mit kezdeni. Ezt
észrevehettük volna hamarabb is.

Igen, tényleg észrevehettük volna korábban.

> Matyi, dicséred a Timit, de talán ő hibázta a legnagyobbat. Ezt a
helyzetet már tavaly júniusban föl kellett volna ismernie!

Valóban tényleg nem ismertem fel az akkori helyzetet.
A kari tanács tagok felismerték?

> Kedves Fazekas Tímea, hol voltál eddig?

Köszönom a provokatív kérdést. Azt gondolom, hogy jelen pillanatban túl
feszült vagyok ahhoz, erre érdemben reagáljak.

A leveledből kivágtam azokat a részeket, melyekre nem reagáltam semmit.
Ezt azok kedvéért írom le, akik olvassák levelezésünket.

Végül, kedves Áron, ha a kedvemben szeretnél járni, akkor írd le az
elvárásaidat velem, mint tanulmányi elnökhelyettessel szemben.
Sokat segítene.

--
Köszönettel:
                Fazekas Tímea