[Kepviselok] delegálások - előterj. vál.-ra

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 24., V, 13:50:52 CEST

Kedves Képviselők!
Már két héttel ezelőtt, a választmányon beszélgettünk arról, hogy akár
mi is tagjai lehetnénk a Kari Könyvtárbizottságnak. (A
Könyvtárbizottságról szóló passzust a - már kb. két hete, a listára is
kiküldött - TTK SzMSz-ének 35.§ -a tartalmazza, ha jól emlékszem.)
Miután egyeztettem erről a kari tanács titkárával, a dékánal és az
oktatási dékánhelyettessel (időrendi sorrendben) és a  (kari tanács
előtti)  Dékáni Tanács  is támogatta ezt a kezdeményezést,  felvetettem
a  múlt heti Kari Tanácson a TTK SzMSz-ének tárgyalásakor. A tanács
egyhangúlag támogatta a kérést, így (ha majd  a hétfői Szenátus is
elfogadja hivatalosan a TTK SzMSz-ét) azt hiszem, illene delegálnunk
valakit ebbe a bizottságba is.
Én Fazekas Tímeára gondoltam, mint Tanulmányi elnökhelyettes gondolom ez
a terület (is) jól menne neki - gondolataimat tett követte, megkérdeztem
a témáról őt is és szívesen vállalná a delegálást. Viszont nem
szeretném, ha bárkiben is tüske maradna, ha akad még vállalkozó
szellemű,  a könyvtárakhoz (nagyon) értő ember, aki szívesen lenne tagja
ennek a bizottságnak és megfelelően tudná képviselni a hallgatókat,
kérem, hogy jelezzétek, az ülésen majd megbeszéljük!

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök
elnok at ttkhok.elte.hu