[Kepviselok] kgy anyagok ?????????????+2 beszámoló

eb at ttkhok.elte.hu eb at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 17., K, 00:02:04 CEST

Kedves Szandra!

Az elnökkel beszéltünk arról, hogy a tavaszi szünet miatt 3 hétig nem lesz
választmány. Mivel halaszthatatlan napirendi pontot nem találtunk, így úgy
gondoltuk, hogy ezt a szünetet nem számoljuk bele, tekintve, hogy vannak
vidékiek is. Ha valami halaszthatatlan közbejött volna akkor jelezhette
volna bárki, hogy legyen választmány, de ilyen igénnyel minket nem
kerestek meg.
Ma is tartottunk fogadóórát, ahol szintén senki nem keresett fel ,hogy
problémája van. Ha valaki szabálytalanságot észlel, akkor azt jelezze
felénk és tájékoztatjuk a küldöttgyűlést, vagy felszólítjuk az illetőt,
hogy magától számoljon be. Eddig, ha problémával fordult felénk valaki,
még senkit nem küldtünk el.
Igyekszünk mindenről tájékozódni, de mindenhol sajnos nem tudunk ott lenni
még mi se.

Üdvözlettel: Kürtösi Szilvia
                Eb elnök