[Kepviselok] beszamolo

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 20., K, 12:30:07 CET

Tisztelt Képviselõk!

Az elõzõ KGY óta:

- Tájékoztattam a hallgatókat az év közbeni jelentkezésrõl (infó lista,
honlap, Nyúz)
- Jelenleg a várólistán két TTK-s hallgató van, õk is csak azért nem
lettek felvéve, mert azt jelölték be, hogy csak a DUK-ban, ill az NFK-ban
laknának. Nekik írtam emailt, hogy ha szeretnék, módosíthatják ezt a
bejelölést.
- Januárban nem figyeltünk oda idõben, az utalás késése ellenére
beszedték a késedelmi díjat (az utalás idõben elindult, 11-én, de nem
ért oda 15-éig a hallgatók számlájára). Javaslatomra sikerült elérni,
hogy az érintett kollégisták visszakapják a pénzt (az eddigi gyakorlattal
ellentétben, amikor is egy bónusz késedelmi díjuk volt a tanév végéig a
hasonló esetekben)
- Februárban 20-a a késedelmi díj fizetésének határideje, errõl is
tájékoztattam a hallgatókat.
- Köszönöm sz Informatikusnak, hogy nagyon rövid átfutási idõvel
frissítette a kolis oldalt, amikor erre szükség volt.
- Elindultam a KolHÖK EB elnöki posztjáért, de nem nyertem. Aki kíváncsi a
pályázatomra, annak szívesen átküldöm. (A másik pályázó nem írt
pályázatot, így az övét hiába kéritek.) Addig is egy személyben láttam el
az EB teendõit.
-Részt vettem a KolHÖK elnökségiken és KGY-ken. (Ill elmentem a KolHÖK
EB ülésére is, amin se az összehívó elnök, se a másik EB tag nem jelent
meg)
- Segítettem a NUK frissen megválasztott DB elnökének. (Emailek
továbbküldése, kérdések, aktuális teendõk, stb.)
- Fogadóóra: hétfõ 16-17, kedd 15-16 között Déli Hali (a honlapon
olvasható)
- Frissítettem a Nyílt napra készült kolis tájékoztatót.
- Amikor tudtam, részt vettem a Választmányokon.
- Részt vettem a 3 kari vezetõképzõn

Amit nem a tisztségemmbõl fakadóan tettem:
- KCSSK KDB üléseken részvétel (kivéve, amikor Rómában voltam)
- kérdéseinek megválaszolása (nem a mentorcsoport, inkább a
gólyatáboros gólyák, meg pár felsõbbéves - akik kérdeztek)
- Mat szacs ülés részvétel

A Küldöttgyûlés idõpontjában KolHÖK KGY-n fogok részt venni, így kérlek
titeket, kérdéseiteket elõzetesen tegyétek fel emailben vagy személyesen a
fogadóórámon.

 		Csupor Marianna
 	   TTK HÖK Kollégiumi biztos