[Kepviselok] beszámoló

Harangozo Jozsef joey at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 21., Sze, 15:37:57 CET

Sziasztok!

Elnézést kérek a késlekedésemért, most kerítettem idt!:)

A legutóbbi kgy óta a következket tettem, mint szacskó, és képviselo:
-részt vettem az Education
-részt vettem a nyílt nap szervezésében, a fizika részrol, és besegítettem
elozo nap a csomagolásba is
-voltam választmányon
-készítettem közvéleménykutatást a gólyák körében a mentorrendszerrol a
vizsgaidoszakban, és ezt ki is értékeltem
- részt vettem a három kari vezetöképzön
- voltam mentormegbeszélésen,
- voltam Fizika Intézeti ülésen
- voltam a fizika Bsc-sek oktatói értékelésén, ahol tájékozódtam a bukási
arányokról, jövöbeli tervekröl, stb.

közben természetesen állandó jelleggel válaszoltam a hallgatók
email-jeikre, kérdéseikre.

Asszem ennyi!

üdv.
Harangozó József Gábor