[Kepviselok] beszámoló (most jó helyről )

seal at ttkhok.elte.hu seal at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 21., Sze, 12:31:57 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Elnézést, hogy a képviselői beszámolómat a szoceh-ről küldtem (már hozzám
nőtt).

Üdvözlettel:
Seres Alexandra
képviselő

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az Intézeti Tanácsba vagyok delegálva, ahol ha tudok, megjelenek. Sajnos,
többször előfordult már, hogy a meghivót egy nappal az ülés előtt küldik
ki. A szacs üléseken, ha tudok megjelenek. Az utolsón nem tudtam ott
lenni, mivel más ülésen kellett jelen lennem.
A hallgatók kérdéseire válaszolok (nem csak szociális ügyekben).
Részt vettem a Jegyzetbizottsági ülésen.

Üdvözlettel:
Seres Alexandra