[Kepviselok] Szakmaiság...

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 21., Sze, 18:01:53 CET

> Jajj. Ez nagyon kell ide???

Hidd el, egy egész estét hagytam magamnak, hogy leülepedjen bennem a
feszültség.

> Felhivom szives figyelmedet, hogy eppen miattad valtozott meg a
> vegeredmeny, koszonhetoen a kivonulasodnak es annak, hogy az egeszet
> presztizsnek veszed.

Tehát ha így gondolod, akkor az általatok említett szakmaiság hol is van?

> Nem arrol szol, FOGD MAR FEL.

Munkám során én találkozom a legtöbb hallgatóval, engem elég sokan
ismernek, tudják, hogy a Hallgatói Önkormányzathoz tartozom - nem egyszer
állítottak már meg a villamosmegállóban, a Móriczon, stb. Úgy gondolom,
hogy a több, mint 7 évnyi tapasztalatot át tudom adni a következő
generációnak, ha van rá alkalmam. Tavaly nem kaptam rá alkalmat - így a
mentorrendszert folyamatában kellett segítenem, nem a megalakulásakor -
ezt én utólag, önzőségből és egoizmussal átitatva, hibának tartom,
mégpedig az Önkormányzat hibájának.

Úgy gondolom továbbá, hogy az a rengeteg tapasztalat, esettanulmányok,
amelyekhez módom volt hozzájutni, csak az én fejemben létezve nem érnek
semmit - át kell adnom őket, hogy mások ezt hasznosítsák.

Erre kiváló alkalom egy ilyen tábor, ahol olyan emberek vannak, akik mit
sem sejtenek arról, hogyan zajlik egy választmány, stb. szóval nincsen
lényeges fogalmuk, mi a pálya. Ha nekik el tudnám mondani, mik azok a
lényeges dolgok, amiket nem szabad elkövetni, illetve mik azok, amiket így
kell folytatni, akkor tettünk egy lépést előre.

> Es meg valami. A sok oreg fasz szavazta meg, hogy csak az a nehany ember
> menjen, az ott emlitett, itt altalam reszletezni nem kivant ok miatt.
>
> Es nem gondolom, hogy barkit az motivalt volna, hogy TE ne legyel ott.

Tudom, paranoiának hangzik, de hidd el, el tudom képzelni, hogy mégis.

És még valami:
Tegnap _nem_ arról folyt a vita, hogy milyen szakmai programok legyenek;
az valahogy feledésbe merült. Konkrétan arról ment a társalgás, hogy kik
menjenek le - pedig egy ilyen rendezvénynek, ha már a szakmaiságot hozzuk
fel példaként, inkább a programjáról kellett volna vitázni.

Valamint arra az ülésen nem kaptunk választ, hogy továbbra is nekünk
kell-e megszervezni a rendezvényt, vagy pedig ezt valaki átvállalja
tőlünk. Említettél egy példát, hogy a vezképzőn sikerült megoldani a
főszervező nélkül az első napot. De azt elfelejtetted hozzátenni, hogy a
szervezők többi tagja 5-en, lent voltak...

> Jajj, nem kell ez.

A tegnap nem kellett volna :(