[Kepviselok] beszámoló

jtomi at ttkhok.elte.hu jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 21., Sze, 16:32:52 CET

Sziasztok!

Először is elnézést szeretnék kérni a késés miatt…

Tehát mit csináltam az előző küldöttgyűlés óta? Röviden kb. ezt:

Elolvastam (majdnem)minden levelet ami a képviselő listára érkezett.
Voltam szacson, választmányon, intézeti tanácson, OHÜB-ön.
Népszerűsítettem az egyetemet Education, Nyílt napon, és Rómában is.
Köszöntem a Haliba betévedő hallgatóknak, és szépen mosolyogtam rájuk.
Válaszoltam a kérdéseikre is ha tudtam.
Segítek Kalóznak ha tudok a focibajnokság szervezésében.
Segítek Fecónak a Lágymányosi bál, a Budaörsi napok szervezésében.
Kultúrhetet szervezek.
Elláttam minden KCSSK TTK DB elnöki posztomból fakadó teendőmet.
Amíg Timi kiment a Haliból eladtam két Nedves est és egy Lágymányosi bál
jegyet.
Vizsgáztam sokat.
Az előző küldöttgyűlés óta sikerült 100 kilót kinyomnom fekve.

Ezek közül néhányat nem mint képviselő csináltam, úgyhogy azokért bocs. :)

Minden jót!
Jancsó Tamás