[Kepviselok] kérdések a pályázatokhoz - Palkó Tamás válas zai

Jánosi Attila attila at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 7., Cs, 22:38:22 CEST

Üdv!

Köszönöm a válaszokat. Pár megjegyzés, ill további kérdés:

> Menza akadálya a hely, illetve az ELTE akarata, valamint a piszkos
> anyagiak. Az éttermet a két épület közé tervezték, ebből várhatóan nem
> lesz semmi.

És milyen reális esélyt látsz arra, hogy ez megvalósuljon? Mit szólsz
Gubee ötleteihez ezzel kapcsolatban? ("Lehetséges elképzelésnek tartom,
hogy a következő szerződéskötésig, felkeressünk büféket üzemeltető
cégeket, és a jó PR-al megbízzuk őket, hogy pályázzanak az egyetemi büfék
üzemeltetésére. Vagy akár az alapítványon keresztül egy pályázatot mi
magunk is beadhatunk. A pontos tervek és elképzelések kidolgozása,
szerintem akár háromkari Projekt is lehet.")

> Ugye ez leginkább a tanulmányi elnökhelyettes feladata, úgyhogy itt
> számítok majd a tisztségviselő konkrét javaslataira.

Hát ha végre az illető jelölt is benyújtja a pályázatát, akkor majd
mindenki megtudhatja, h mik a konkrét javaslatok.:)

> Mindenki, aki úgy érzi hogy segíteni tud, és rendelkezik a szükséges
> infókkal. Tárgyfelvételhez mondjuk szakos emberek (akár tanulmányisok)
> segítsége, szoctámhoz KÖB-ösök, egyéb problémákhoz a többiek. A nyitva
> tartásba nem szólnátok bele, a Hali ha úgy adódik, nem szokott bezárni
> mindig négykor, és mondjuk az IK-s HÜT-öt el tudjuk kérni.
> Racionalizálni az emberek számát lehetne.

Akkor lehet, hogy félreértettem valamit. Én úgy értettem, hogy a kari
hivatalok nyitva tartását lehetne optimalizálni / racionalizálni, és erre
nyújtanánk be valamilyen javaslatot.

üdvözlettel,
Jánosi Attila