[Kepviselok] kérdések a pályázatokhoz - Palkó Tamás válaszai

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 7., Cs, 23:04:12 CEST

Jánosi Attila írta:
> Üdv!
>
> Köszönöm a válaszokat. Pár megjegyzés, ill további kérdés:

> És milyen reális esélyt látsz arra, hogy ez megvalósuljon? Mit szólsz
> Gubee ötleteihez ezzel kapcsolatban? ("Lehetséges elképzelésnek tartom,
> hogy a következő szerződéskötésig, felkeressünk büféket üzemeltető
> cégeket, és a jó PR-al megbízzuk őket, hogy pályázzanak az egyetemi büfék
> üzemeltetésére. Vagy akár az alapítványon keresztül egy pályázatot mi
> magunk is beadhatunk. A pontos tervek és elképzelések kidolgozása,
> szerintem akár háromkari Projekt is lehet.")

Igazából a PPP konstrukció lenne a legjobb megoldás, ugye az
intézményfejlesztési terv a Lágymányosi Pedagogikum kapcsán írt új
épület felhúzásáról. Persze minden alternatív megoldás jó lehet, az a
baj, hogy a büfé most került ismét a jelenlegi cég kezébe, nem tudom
mennyi időre. És ugye melegítési lehetőség csak a kémia büfében van.
Hosszabb távon egyébként a menza lehet a legjobb megoldás. És
természetesen a többi kar is kell, sőt ha a menza iránt lobbizunk, akkor
várhatóan az EHÖK támogatására is szükség van.

> Hát ha végre az illető jelölt is benyújtja a pályázatát, akkor majd
> mindenki megtudhatja, h mik a konkrét javaslatok.:)

kiváncsiak várjuk a pályázat(ok)at :)

> Akkor lehet, hogy félreértettem valamit. Én úgy értettem, hogy a kari
> hivatalok nyitva tartását lehetne optimalizálni / racionalizálni, és erre
> nyújtanánk be valamilyen javaslatot.

Nem. Én értettem félre. Valóban ez a rész a TO-ról szól. A heti 8 óra
nyitvatartás igen kevés. Ezt kellene kitolni, mondjuk mindennap legyen
nyitva. A HÜT-nél már sikerült ez irányba sikert elérni, remélhetőleg a
TO-nál is sikerül elérni. A javaslatot úgy gondolom, hogy ahhoz kellene
igazítani, hogy a hallgatók mit szeretnének, illetve persze a
realitásokat figyelembe kell venni. Csak egy példa: azok indexét,
akikkel semmi probléma nincs, ne a TO-n lehessen felvenni, hanem egy
központi helyen (ugye ha jól emlékszem pl a TO köteles nyilvánosságra
hozni hogy kinek nem sikerült a regisztrációja, és itt ugyanígy
lehetne). Persze ezzel kapcsolatban minden jó ötletre vevő vagyok...:)
Az index leadását is lehetne így intézni.