[Kepviselok] kérdések a pályázatokhoz

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 8., P, 18:48:08 CEST

Jánosi Attila írta:
> [...]
> érdekessé és hasznossá tenni ezt az oldalt, akár kellően nagy nézettséget
> is el lehet érni, így lehetséges lenne kiváltani az OMHV jelenlegi lassú,
> haszontalan formáját."
> Szerintem egy ilyen oldal nem válthatja ki az OMHV-t, és erre még csak
> törekedni sem szabad. Az OMHV az Egyetem minőségbiztosításának fontos
> része (lehetne ill. remélhetőleg lesz is), fő funkciója nem csak a
> hallgatók tájékoztatása, hanem a hallgatói vélemény kommunikálása
> (hivatalos módon!) a tanszéki/intézeti/kari vezetés és nem utolsósorban az

Sajnálatos módon nem teljesen korrekten fogalmaztam. Nem kiváltani
szeretném az OMHV-t (azt nem lehet hiszen törvény írja elő) inkább egy
alternatívát látok ebben a projektben. Ez a fórum inkább szabadabb,
egyszerűbb halgatói véleményezés sávja lenne, ami ha jól működik, akár
elősegítheti az OMHV kitöltöttségi arányának a növelését is.
> 6. oldal: Campus megállapodás
> A [karok közötti] kapcsolattartó személy külön biztos lenne? Vagy melyik
> tisztségviselő végezné ezt a feladatot?

Nem ez nem lenne egy külön tisztségviselő, pusztán egy lelkes képviselő,
vagy hallgató. Erre idén is voltak kijelölve személyek, de nem kaptak
feladatot (TTK-n Palkó Tamás és én)

> Hát mindössze ennyi. Amikre nem írtam semmit, azokkal általában
> egyetértek, persze majd a konkrétumokat még meg kell beszélni. Sok sikert
> a pályázóknak, és jó olvasgatást azoknak, akik tagjai a következő tanévi
> KGy-nek.
>
> üdvözlettel,
> Jánosi Attila
> megvál. képviselő (FF szacs)

Köszönöm a hozzászólásokat észrevételeket!
Amennyiben válaszom nem elég kimerítő, kérlek jelezd Te vagy bárki más
aki olvassa!

Köszönettel:
Guber Tamás