[Kepviselok] kérdések a pályázatokhoz

Jánosi Attila attila at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 9., Szo, 12:41:15 CEST

Üdv!

> Sajnálatos módon nem teljesen korrekten fogalmaztam. Nem kiváltani
> szeretném az OMHV-t (azt nem lehet hiszen törvény írja elő) inkább egy
> alternatívát látok ebben a projektben. Ez a fórum inkább szabadabb,
> egyszerűbb halgatói véleményezés sávja lenne, ami ha jól működik, akár
> elősegítheti az OMHV kitöltöttségi arányának a növelését is.

Így már megnyugtatóbb számomra:) De nem teljesen értem, h miért segítené
elő ez az OMHV jobb kitöltöttségét. Ha egy kötetlen fórumon
(félhivatalosan, azaz megtudják, csak ugye statisztikába nem kerül - ami
neki végülis tökmindegy, de nekünk korántsem) elmondhatja a véleményét,
akkor megnyugszik, hogy már ő is megtette, és nem fogja kitölteni
(tisztelet a kivételnek persze, mert ilyenek is lesznek szép számmal) az
OMHV-t. Az én véleményem szerint ez nem fogja növelni a kitöltöttséget,
hanem vagy nem befolyásolja, vagy csökkenti valamelyest. Az OMHV
kitöltöttségét más módszerekekkel igyekeznek / igyekeztek növelni. Ennek
eredményei főleg a köv. félévben látszanak majd meg.

> Nem ez nem lenne egy külön tisztségviselő, pusztán egy lelkes képviselő,
> vagy hallgató. Erre idén is voltak kijelölve személyek, de nem kaptak
> feladatot (TTK-n Palkó Tamás és én)

Amúgy nekem ez nagyon tetszik, kár, hogy eddig nem hallottam róla.

> Köszönöm a hozzászólásokat észrevételeket!
> Amennyiben válaszom nem elég kimerítő, kérlek jelezd Te vagy bárki más
> aki olvassa!
>
> Köszönettel:
> Guber Tamás

Köszönöm  válaszokat,