[Kepviselok] pls olvasd el

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 17:12:26 CEST

Kedves Balázs!

Köszönöm a levelet! (tudom nem csak nekem írtad).

Egyetlen kiegészítést tennék. Nem azt akartuk hogy az EB megvonhassa a
közéletit, hanem visszatarthassa, azaz ha valamit hibázik, nem tart be
valaki, akkor nem kapja meg a fizetését, addig amíg nem javítja ki,
csinálja meg, stb. Ez talán inkább ösztönzőleg hathat, azokra akik
ellustálkodják a feladatukat. Talán ennek köszönhetően, időben lesznek
emlékeztetők stb. Ugyanis szerintem ilyen egyértelmű kérdéseknél (pl
titkár 3 emlékeztetővel lóg már egy hónapban) az EB három fős bizottsága
könnyebben gyorsabban ésszerűbben tud dönteni mint a KGY, ahol sokan
vagyunk, és nem mindenki lát rá az összes tisztségviselő munkájára,
valamint nem lehet kéthetente összehívni egy KGY-t. Nem mellékesen
szerintem hatalmas különbség van a visszatartani és a megvonni az
ösztöndíjat, között.

Tisztelettel:
Guber Tamás