[Kepviselok] Alapszabálymódosító- és egyéb javaslataink

kemiaszk at ttkhok.elte.hu kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 23:18:12 CEST

Üdv!

> 2. A beszámolási kötelezettség
> A tisztségviselőknek a választmány és a küldöttgyűlés felé van
> beszámolási kötelezettsége. A jelenlegi helyzetben leginkább a
> küldöttgyűlés felé történik a beszámolási kötelezettség, a választmány
> felé kevésbé. Ezért változtatni kívánunk a beszámolókon.
>
> A jelenlegi helyzet
> 19.  A tisztségviselők beszámolási kötelezettséggel tartoznak a
> választmánynak és a Küldöttgyűlésnek.
>
> A javaslatunk:
> 19. A tisztségviselőknek (az elnök kivételével) heti beszámolási
> [...]

Ez szép és jól hangzik, más kérdés, hogy mennyire megoldható. Nem biztos,
hogy egy hajszolt, tanuló, dolgozó, élő tisztségviselő mindig képes
végrehajtani ezt megfelelően. Ennek ellenére megfelelő hozzáállással
megoldhatónak látom, ha erre is hangsúlyozottan kiterjed a Yeti által
annyit emlegetett "betartani és betartatni" elv. Különben semmit sem ér.

Határozottan jobb helyzetben lennénk, ha valódi, teljeskörű
információáramlás lenne, mondjuk a listán át, más oldalról viszont mindne
képviselőre hatalmas terhet róna a folyamatos beszámolók olvasása, írása,
kommentezése. Igaz a képviselőség áldozatokkal jár, de egy nagyobb teher
alól többen akadnak, akik megpróbálnak kibújni és a sok beszámoló semmit
sem ér, ha az érintettek nem olvassák el őket figyelmesen, csak letudják a
dolgot.

Szerintem megvalósítható javaslat, amennyiben figyelemmel kísérjük és
abban az esetben, ha megvalósíthatatlannak bizonyul, eltávolítjuk az
Alapszabályból.

Egyébként talán naiv vagyok, vagy csak más gondolkodású, mint mások, de én
sose tekintettem munkának a hök-t. Talán mert nem volt annyi feladatom,
nem volt rajtam akkora felelősség. Számomra ez afféle szociális munka,
amit nagyon szívesen végzek, amiért néha jól jön egy kis zseton, néha
viszont egyenesen elveszi az élvezetet, ha fizetnek érte.

--
Tisztelettel:
            Bosnyák András
        kemiaszk at ttkhok.elte.hu