[Kepviselok] tisztségviselői ösztöndíjak

Jánosi Attila attila at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 12., K, 14:37:54 CEST

> A javaslatunk:
> elnök, elnökhelyettesek, alapítvány elnök: 35% (40775 Ft)
> informatikus: 25% (29125 Ft)
> biztosok, alapítvány titkára: 20% (23300 Ft)
> koordinátorok, EB 10% (11650 Ft)

Üdvözlet!

A csökkentés szerintem is jót ötlet, akármennyi is lesz a végleges összeg.
Pár megjegyzés:
- Szerintem az eredeti (azaz amit én még a javaslat beterjesztése előtt
hallottam) elképzelés, miszerint az elnök ö.díja, márcsak presztízsokokból
is, magasabb legyen, mint egy elnökhelyettesé érthető és jó volt.
- Az összeg már fogósabb kérdés. Ha általánossá válik, hogy a jól dolgozó
tisztségviselők kapnak megfelelő mennyiségű jutkert, a nem igazán dolgozók
meg nem, akkor akár az ö.díj nagyobb mérvű csökkentése is elképzelhető,
hiszen - mint már írták többen - a HÖK nem tud, és nem is akar
versenyképes fizetést nyújtani. (Nagyobb mérvű csökkentés alatt érthető
akár az elnök: 35% eh: 30% is)
- Az Alapítvány elnöke és az informatikus eddig is elnökhelyetettesi
"fizut" kaptak, ez akár martadhat is
- A biztosok és a koordinátorok közéletije pedig szerintem, maradhat a
javasolt (20-10%) szinten.

- De számomra például hiányzik a javaslatból a titkár ösztöndíja. Ő mintha
nem tartozna a biztosok közé, jól tudom?

Üdvözlettel,
Jánosi Attila