[Kepviselok] Jujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj. Ez durva lesz.

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 12., K, 20:49:41 CEST

Az egyes szam elso szemely nem neked szolt, feltetlenul.
A stilus jellemez, jah...ez nekem is eszembe jutott, es meg nagyobb
buzgalommal kattintottam a kuldes gombra.

Kicsit kiakadtam mar, mert soksok, ezen kivul is, ertelmetlen dologrol van
mar szo, szerintem, persze.

A javaslataimat a szigóm utan meg fogom tenni ( egy altalam normalisnak
velt)  elnoki palyazaton keresztul.

Na majd akkor lesz csak levelforgmalom..

feco