[Kepviselok] Jujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj. Ez durva lesz.

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 12., K, 21:16:03 CEST

szerveh at ttkhok.elte.hu írta:
> Szerintem a kedves penzcsokkenttok (10%...bazz) dontsenek mar el valamit a
> kis kobakjukban.
> Profi onkormanyzatot akarnak, profi emberekkel, akik neha meg a kirugast
> is vallajak azert, hogy a munkajukat elvegezzek es meg is vannak erte
> fizetve, vagy jatszohazat, soksok kis "lelkes-de-aranyos-cuki" kepviselot
> es tisztsegviselot?????

A kettő nem feltétlenül különbözik.
> HAHO! Nem ellenorizni kell.. Mit akarsz? Milyen kontrollt? Diktaturat?Hm?

Ha diktatúrát akarnék, akkor beszámoló sem kellene, nem lenne rá szükség.
> Heti beszamolot??? HAHOOOO! Elarulok egy  titkot. En tanulok. Szervezek.
> Maganeletem van. TArsasagi eletm van(lenne, ha lenne idom) ES HETI
> BESZAMOLOT?
Tehát azt mondod, hogy nincs heti félórád egy levél megírására?
> Tessek elballagni valasztmanyra. Konnyu neha kitorolni, meg
> neha elolvasni az emaileket. Aki tenyleg kivancsi es tenni akar, nyugodtan
> baktasson be a valasztmanyokra es a TENYLEGESEN TEVO emberekkkel egyutt
> ULJE VEGIG!!!
>
> Nem megvonni kell az osztondijat, haho, nem jutkerezni kell (Karcsai
> Balazsnak olyan igaza van, hogy csak na.. Ha nem vagy joban az
> elnokkel/valasztamannyal, ugysem fogsz normalisan penzt kapni)
Ez eléggé demagóg hozzáállás.
>  hanem
> MEGFELELO TISZTSEGVISELOT KELL VALASZTANI!!!!

Mi a megfelelő tisztségviselő ismérve? Az, aki elvégzi rendesen a
dolgát, és senki nem tud róla hogy mit csinál, vagy aki elvégzi és
mindenki tud róla, hogy mit csinált, és hogyan.
> Nem kell ez a sok szar. Bocsanat h kimondom, de egyszeruen OLVASHATATLAN
> MARHASAGOKAT IRTOK!!!!!!
>
> Hat tenyleg. Gondolj mar bele. Elnokhelyettes vagy, vagy biztos. Jooo sok
> melod van. Nem mind1, hogy 15e ft-ert kockaztatsz vizsgat, vagy 35e
> ft-ert!

Aki tisztségviselő, az tisztában van azzal, hogy a tanulmányai esetleg
kisebb prioritást élveznek. És ha meg kell csinálni egy vizsgát és nincs
rá időm, akkor ezen sem 5000, sem pedig 100000 Ft nem segít. A pénzért
ugyanis időt nem lehet venni.
> Azt hiszed, hogy ezen a szinten ez mar tenyleg csak lelkesedes???Hat
> marhara de nagyon nem CSAK lelkesedes. Ez mar felig MUNKA, baratom.

Félig munka. A másik fele lelkesedés.
> Beszeltel te mar a jo javaslataidrol ELNOKHELYETESSEL, BIZTOSSAL??
> Megkerdezted mar, hogy o ezekrol mit gondol?
> Mert ne haragudj te sem, es a tobbi, CSOKKENTSUNKMEREZNEMJO eszleny, en
> egyik elnokhelyettesrol sem gondolom, hogy megelhetesi HOKosok lennenek,
> egyikrol sem, de azert ev kozben, amikor melo van, de tenyleg durvan,
> tudod, jol tud esni az, hogy legalabb osztondijban elismerik azt, amit
> csinalsz???

Persze, mindenki pénzből él.
> Nem jutkerben. Miert nem azt szunteted meg??? MIert nem az van, hogy
> tisztsegviselo akkor NE kapjon. Ha meg szarul dolgozik, tessek
> visszatartani a penzt. (Ez is azert...hogyan? Meddig? Vki kidolgozta ezt
> mar??? )
A javaslatot azt hiszem nem olvastad el végig, benne van minden.
> Es kesz.
> Es ne ALAMIZSNARA varjon es a valasztmany joindulattol fuggjon.
> JJAAAAA es a legfontosabb.
> Most is az van, hogy penzt osztasz magadnak jutkerbol. Mindenki ezt
> szajkozza.
> Ha majd kevesebb lesz az osztondijad, nagyobb a jutkered, akkor meg mi
> lesz? Meg tobb penzt osztasz magadnak? Ezt hogyan kommunikalod a hallgatok
> fele??

Azzal, hogy reálisan lehet összehasonlítani a pénzeket, a jutalom is
csökkenthető.
> hm??
>
> Legyetek mar kicsit esznel.
> Es jo lenne, ha a juttatasi vitakrol olyan emberek szolnanak hozza
> ERTELMESET, akik mar voltak/illetve jelenleg is tisztsegviselok, hiszen OK
> latjak at azt, hogy mennyi melo van, mennyi penzert.

Én látom, hogy mennyi meló van mennyi pénzért. És tudom, hogy ki mennyit
dolgozik, és hogy ők mennyi pénzt kapnak.

Palkó Tamás