[Kepviselok] tisztviselői ösztöndíj demagógan

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 14., Cs, 16:06:02 CEST

Üdv!

Ez elsőre nem is tűnik rossz ötletnek. Bár mindenképpen csak avval a
kitélellel, hogy külön a tisztségviselőkről, mert senki ne szívjon a másik
miatt.
Egy gond van, hogy lehetnek olyan tisztségviselől akiknek a munkája nem
oylan látványos, és azt félő, hogy lepontozzák, illetve olyan dolgok amibe
valaki nem lát bele. Például egy nem kollégista, hogy értékelné a
kollégiumi biztost.

Mészi