[Kepviselok] tisztviselői ösztöndíj demagógan

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 14., Cs, 16:16:50 CEST

Szia,

pont az a lényeg, hogy ne külön külön szavazzgassanak, hiszen nem mindenki
munkája látszik minden hallgatónak, de ugyanakkor mindenki munkájára
szükség van (ha mégsem, azt meg ne itt rendezzük). ebben az évben és már
évek óta komoly gond a csapatmunka hiánya. ha szívsz a másik miatt?
tegyél, hogy jobban végezze a munkáját, vagy beszélj vele, hogy mondjon
le. ez szolgálja ténylegesen a minõséget