[Kepviselok] tisztviselői ösztöndíj demagógan

veght at ttkhok.elte.hu veght at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 14., Cs, 16:20:32 CEST

> Sziasztok,
>
> Végigolvasván a közéleti ösztöndíjak ügyében röpködő százalékokat, azt
> hiszem csak egy dolgot felejtünk el, a hallgatóságot, amit elvileg
> képviselnünk kellene. Ezért dolgoztam ki egy alternatív javaslatot ebben a
> kérdésben.
>
> ** A lényeg:
> Szavaztassunk a hallgatókkal minden hónapban az ösztöndíjakról.

Tisztelt képviselők!

Ismét egy zseniálisan elmés javaslatot olvashatunk! Kérdésem, mennyire
tudják a hallgatók eldönteni azt, hogy adott hónapban egy tisztségviselő
milyen jól/rosszul látta el a feladatát. Szerintem semennyire! Minden
bizonnyal valamennyire képesek lennének objektíven ha valaki elmondta
volna nekik, hogy mi is a tisztségviselők feladata, bevezette volna őket a
munkamenetbe. Okké: kapnak segítséget. Ki fog ezzel foglalkozni, mivel
veszed rá a hallgatót. Az fogja ezt a kérdőívet kitöülteni, akinek vlaami
baja van és annak a haverjai, ergo az eredméyn irreális.Szerintem
semennyire! Minden bizonnyal valamennyire képesek lennének objektíven ha
valaki elmondta volna nekik, hogy mi is a tisztségviselők feladata,
bevezette volna őket a munkamenetbe.
Ha jól emlékszem ősszel kommunikációs biztos voltál, mégis tavasszal Yeti
produkált egy cikksorozatot, ami a hököt és a tisztségviselőit próbálta
bemutatni. Volt rá fél éved, hogy Te is megtedd ezt (sőt ugy gondolom,
tisztségedből fakadóan többet is) és bevezetésre kerüljön ez a kérdőives
rendszer, ami még egyszer hangsúlyozom nem lehet alapja ilyen jellegű
döntéseknek. Nem értem ez miért csak most lett fontos.

Üdvözlettel:
Végh Tamás