[Kepviselok] Reakció reakciója

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 14., Cs, 22:35:21 CEST

Sziasztok!

Végre!
Mégiscsak megérte ezeket a hosszú leveleket megírnom, még konkrétumok is
feljöttek.

„> Azok tudnak tapasztalatot átadni, akiknek van�

így igaz! ezért kérlek add át a tapasztalatodat másoknak is.”

Ez azt jelenti, hogy ideje váltani? Adjam át a tapasztalataimat a
fiataloknak :-)

„Te ezt tényleg így látod. Én ezt másképpen, én beszélgettem a külügyi
biztossal...”

Én is…

Az a baj, hogy még mindig nem értitek. Ami a legfontosabb és nincs benne
egyik pályázatban sem: Miért pont ti?
Ezért fogalmaztam meg ezeket a kérdéseket úgy ahogy. Aki rám azt mondja,
hogy pesszimista, az egy kicsit se ismer. Csak igy kellett fogalmazni,
hogy kijöjjön belőletek ami kell, de nem jött.
Engem nem a pályázat érdekel, hanem hogy miért lennétek ti alkalmasak
elnöknek, miért vagytok jobbak másoknál, és miért lennétek jobbak mint
előttetek. Erre nem válasz az 8 éve vagyok a hökbe, rengeteg tapasztalatom
van, ettől még nem lesz valaki alkalmas, ennél sokkal több kell.

------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK