[Kepviselok] már tényleg sok...

ELTE TTK HOK Irodavezeto irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 15., P, 11:15:31 CEST

Miért?
> Az elmúlt félévben én is találkoztam sok olyan hallgatóval, aki mesélt,
> hogy miért gondolkozik úgy a HÖK-ről, hogy lenyúlják a pénz. Többen
> mondták, mert elcsíptek néhány mondatot abból, amit a Hallgató Irodában
> mondtak. Lehet, hogy első körben tényleg meg kellene már érteni és
> értetni, hogy mire is van az Északi Hallgatói Iroda. Nekem is volt nem
> egyszer, hogy nem hallottam a hallgató kérdését vagy a telefonban nem
> hallottam semmit.
> Tehát, itt az elnökjelölteket kérdezem, hogy mit gondolnak erről, milyen
> megoldást gondolnak erre? Vagy ez nem probléma?
Mint irodavezető problémának látom.
>  Említette már valaki, hogy
> a nyitva tartással is van probléma. Meg kellene gondolni, hogy elegendő-e
> ez a nyitva tartás vagy sem? Az irodavezető mennyire jó kommunikációt
> folytat a hallgatók és a tisztségviselők között? Milyen megoldási
> lehetőségeket gondoltok ennek jobbá tételére? Ha már úgyis annyi szó esik
> a pénzről, az irodavezető fizetése megfelelő? Kevés, sok?

Az irodavezető fizetése a közalkalmazotti bértábla C/1-es kategóriája
(háromévenkénti előrelépéssel), bruttó 68500 Ft. Nettó 44524 Ft. Mindez
a munkaszerződésben havi 174 óra munkáért. Hogy ez sok, vagy kevés, azt
nem tudom megítélni. A frekventált időszakban baromi kevés, amikor
"bolygót kell megvédeni", akkor viszont sok.