[Kepviselok] már tényleg sok...

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 15., P, 11:55:46 CEST

Hopp, a sok kérdés között egy csomag megválaszolatlanul maradt, bocsánat
érte.

> [...]
> Az elmúlt félévben én is találkoztam sok olyan hallgatóval, aki mesélt,
> hogy miért gondolkozik úgy a HÖK-ről, hogy lenyúlják a pénz. Többen
> mondták, mert elcsíptek néhány mondatot abból, amit a Hallgató Irodában
> mondtak. Lehet, hogy első körben tényleg meg kellene már érteni és
> értetni, hogy mire is van az Északi Hallgatói Iroda. Nekem is volt nem
> egyszer, hogy nem hallottam a hallgató kérdését vagy a telefonban nem
> hallottam semmit.
> Tehát, itt az elnökjelölteket kérdezem, hogy mit gondolnak erről, milyen
> megoldást gondolnak erre? Vagy ez nem probléma?
Hát hogyne lenne. És hozzáállással sokat lehet változtatni.
> Említette már valaki, hogy
> a nyitva tartással is van probléma. Meg kellene gondolni, hogy elegendő-e
> ez a nyitva tartás vagy sem?
Az iroda heti 34 órát van nyitva. Ennél lényegesen többet nem érdemes
nyitva tartani. Az elosztáson lehetne változtatni, ha ezt a hallgatók
szükségesnek találják.
> Az irodavezető mennyire jó kommunikációt
> folytat a hallgatók és a tisztségviselők között?
Amennyire lehet, szerintem jót. De nyilván javítani lehet rajta.
> Milyen megoldási
> lehetőségeket gondoltok ennek jobbá tételére?
Ugye néhány éve bevezettünk egy üzenőfüzetet, ez mára kevéssé látja el
funkcióját. Lehet, hogy vissza kellene állítani.
> Ha már úgyis annyi szó esik
> a pénzről, az irodavezető fizetése megfelelő? Kevés, sok?

Korábban kapott fizetéskiegészítést az Alapítványtól, mostanában már
nem. Az oka az volt, hogy a HÖK anno az Alapítvány telefonszámláit is
fizette, most ha jól tudom már nem.

Palkó Tamás