[Kepviselok] már tényleg sok...

seal at ttkhok.elte.hu seal at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 15., P, 17:57:29 CEST

Kedves Guber Tamás és Képviselők!

> ez gondolom a mentorpénzre utal, és én törekszem ezt szem előtt tartalni.

Igen, erre gondoltam.

A Hallgatói Iroda nyitvatartásával kapcsolatban nem egyszer láttam már,
hogy valaki 9 előtt vagy 4 után tudott csak beérni, igy lehet, h kellene
olyan napokat tartani, amikor előbb/tovább is nyitva van. Persze, nehéz
kitalálni, h mondjuk ez melyik nap(ok) legyen(ek).

> Akkor küldtem ki az infót a mentorválogatásról, amikor az lezárult.
> Azért lehetett olyan hallgató is mentor akinek volt fegyelmi ügye, mert
> az adott szakterület ettől függetlenül alkalmasnak tartotta a feladatra.

Akkor kérdezem, hogy kik döntöttek az alkalmasságokról? Hány ember? Mert
mondjuk én is vagyok szakterületi képviselő és a szakterületi koordinátor
egyszer véletlenül mondta, hogy beszél egy mentorjelölttel nemsokára.
Tehát, én szakterületemről nem kaptam információt, csak akkor amikor már
lezárult.

> Ezt nem látom ezt miért kellene a hallgatókkal kommunikálni, valamint
> nagyban függ attól hogy miért indult a fegyelmi. Ellenben úgy vélem
> ilyen esetben felkérném hogy mondjon le képviselőségéről/tisztségéről.
> Egyetem vezetése felé pedig tényleg attól függ, hogy miért indult a
> fegyelmi.

Nem sok minden miatt indul fegyelmi eljárás.
Azért kérdeztem, h mennyire kommunikálnátok, mert igy is úgy van megitélve
a HÖK, hogy nekik mindent lehet. Már TO-n is ezt hallom.

> Szerintem ebben az évben nem úgy működött a mentor rendszer mint ahogy
> én azt elképzeltem. Én kicsit több mentorral és gólyával beszélgettem
> (véleményem szerint) és az általános az volt, hogy a gólyák inkább
> infókat akartak tudni mint bulizni menni.

Nem vitatkozom azzal, hogy Te több mentorral és gólyával beszéltél. Pont
irtam, hogy én kevesebbel.

> bizonyára találnák erre a feladatra alkalmas jelentkezőt, de szerintem a
> tisztségviselőket is meg lehet kérni (az elnökkel kezdve) hogy egy-egy
> órát töltsön ott.

Én ez alatt nemcsak a képviselőket értettem, hanem a hallgatók mennyire
mennének oda.

> Nyílván a kompetensebb személy kell hogy válaszoljon, amennyiben ez nem
> így történik, akkor az hiba!

Sokszor nem igy történt...