[Kepviselok] [Fwd: Re: már tényleg sok...]

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 15., P, 21:25:44 CEST

-------- Eredeti üzenet --------
Tárgy: 	Re: [Kepviselok] már tényleg sok...
Dátum: 	Fri, 15 Jun 2007 18:20:54 +0200
Feladó: 	Guber Tamás <gubee at cs.elte.hu>
Címzett: 	seal at ttkhok.elte.hu
Hivatkozások: 	<1087.157.181.174.202.1181887011.squirrel at ttkhok.elte.hu>
<467275B2.5040009 at ttkhok.elte.hu>
<1316.84.3.87.232.1181923049.squirrel at ttkhok.elte.hu>

Kedves Szandra és Képviselők! (nyilvános párbeszéd) :D

seal at ttkhok.elte.hu írta:
> Kedves Guber Tamás és Képviselők!

> Igen, erre gondoltam.
>

> A Hallgatói Iroda nyitvatartásával kapcsolatban nem egyszer láttam már,
> hogy valaki 9 előtt vagy 4 után tudott csak beérni, igy lehet, h kellene
> olyan napokat tartani, amikor előbb/tovább is nyitva van. Persze, nehéz
> kitalálni, h mondjuk ez melyik nap(ok) legyen(ek).

ennek fényében lehetséges megoldásnak tartom hogy egyik legyen A és B
hét, egyik héten 8-15-ig (ebédszünettel) másik héten pedig 10-17-ig
(szintén ebédszünettel) tartson nyitva az iroda. A hallgatók többségének
indiferens hogy A vagy B hetet tartunk, akiknek pedig nem ők nyomon
tudják követni.

> Akkor kérdezem, hogy kik döntöttek az alkalmasságokról? Hány ember? Mert
> mondjuk én is vagyok szakterületi képviselő és a szakterületi koordinátor
> egyszer véletlenül mondta, hogy beszél egy mentorjelölttel nemsokára.
> Tehát, én szakterületemről nem kaptam információt, csak akkor amikor már
> lezárult.

Nyilvános mentormegbeszélést hívtam össze, és az ott megjelent személyek
vállalták el a mentorválogatást (megjegyzem az előre kiküldött
napirendek között szerepelt is) volt olyan szakterület ahol egy, volt
olyan ahol 4en végezték ezt. Senkinek nem volt megtiltva hogy segítse
ezt a munkát, de külön felkérve se lett senki. Teljesen önkéntes alapon
működött.

> Kérdés az elnökjelöltekhez:
> Ha valamelyik képviselőről, tisztségviselőről kiderülni, hogy fegyelmi
> eljárás folyik/folyt ellene, akkor mit csinálnátok? Hogy kommunikálnátok
> ezt le a hallgatók, egyetem vezetése felé?

> Nem sok minden miatt indul fegyelmi eljárás.
> Azért kérdeztem, h mennyire kommunikálnátok, mert igy is úgy van megitélve
> a HÖK, hogy nekik mindent lehet. Már TO-n is ezt hallom.

Természetesen nem támogatnék olyan képviselőket akik ellen fegyelmi
eljárás indul, és mint ahogy írtam felkérném a lemondásra, esetleg
indítványoznám a visszahívását ha tisztségviselő. Nagyon remélem hogy
ilyen esetre soha nem fog sor kerülni, és egy-egy kivételtől eltekintve,
nem érzem hogy a HÖKösökkel kivételeznének pozitív irányba, sőt...

> Nem vitatkozom azzal, hogy Te több mentorral és gólyával beszéltél. Pont
> irtam, hogy én kevesebbel.

> Én ez alatt nemcsak a képviselőket értettem, hanem a hallgatók mennyire
> mennének oda.

Ebben van valami, lehet hogy nem lenne nagy a nézettsége, de ha sikerül
egy értelmes pultot csinálni (pl kérdőív kitöltése egy sörjegyért....)
akkor még akár pozitív eredményeket is kaphatunk.

> Sokszor nem igy történt...

Sajnálattal hallom, de ezen esetleg egy új HALI irodarenddel lehetne
változtatni, ha a józan ész nem elég!

Tisztelettel:
Guber Tamás