[Kepviselok] reakció Mészinek

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 16., Szo, 10:33:47 CEST

Sziasztok!

Elöször is köszi a kérdéseket, sorban:

Att - ", mivel erre volt kiemelkedően magas az igény a korábban kissé
"elfeledett" szak körében".
Mészi - "Nem értem teljesen mire gondolsz, etc."

Úgy vélem a Környezettudományi szakkal és a környezettudomány szakos
képviselőkkel keveset (kvázi egyáltalán nem) foglalkozott a Földtud
szacskó. Pl. hozzám soha nem jött oda megkérdezni, hogy hogyan próbálom
koordinálgatni a szakomat, segíteni a szaktársaimnak, ennek ellenére -
azaz hivatkozási alap nélkül - kaptam meg az ominózus 3-as osztályzatot.
Részemről nem szeretnék hasonló hibába esni, így törekedni fogok a
szakterület minden képviselőjével való folyamatos párbeszéd fenntartására,
de szilárd meggyőződésem, hogy ennek a szacstagok között sem lesz
akadálya. Ezen keresztül a tanulmányi, külügyi és szociális infók
továbbjutása is gördülékenyebb lesz.

 "Távlati tervként szerepel a Környezettudományi Klub és a
 Környezettudományi szakterület közötti együttműködés erősítése
 (fenntartása), hogy a leendő képviselőségnek előfeltétele legyen a Klub
 munkájában való részvétel".

Valóban a második rész betartása "ajánlott", de ha figyelmesen olvasol
listát erre a kérdésre már Jánosi Attilának válaszoltam.

 Kérdésem az lenne, hogy mi az elképzelésed a bsc-sekkel kapcsolatban,
 hogyan lehetne őket "homogenizálni" a felsőbbévesekkel, hogyan lehetne
 őket bevonni a közös programokba (például az említett szakos
 összejövetelek) és hogyan lehetne csökkenteni az elsősők és a
 felsőbbévesek közötti "ismeretlenséget"?

A BSC-sek elérése főleg a Mátén (Bodó Máté) keresztül tud majd
megvalósulni, illetve azon a sajnos csekély számú ismeretségen keresztül,
amelyet én a BSC-sekkel fenntartok (ennek oka többek között, hogy
kihagytam a tavalyi Brákót, és lefoglalt a másod harmad éves évfolyam). A
BSC kontra Felsőbbéves "homogenizációt" úgy vélem nem szabad sőt nem is
érdemes erőltetni! Az osztott képzésben lévők jelentős része valószínűleg
egészen más mentalitással, hozzáállással kezdik meg a tanulmányaikat
(hiszen nekik csak 3 évet "kötelező" elvégezniük), illetve a jövőre bejövő
"fizetős" évfolyam ismét más "kezelést" fog igényelni, de amíg nem
tapasztalom, addig csak óvatosan jósolok előre. Egyszerűsítve: egy laza
(III. II. év) - egy nagyon laza (I. év) és egy nagyon nem laza (bejövő)
évfolyamok különböző igényeinek kell majd eleget tennünk. Természetesen a
szakos bulik (melyről ugyancsak írtam már) lehetőséget adnak az
ismeretségek kötésére, de hogy ezek szakmai kapcslatokká alakuljanak arra
legfeljebb a Klub ad lehetőséget.

Remélem sikerült (ha ugyan kicsit élcelődve is) mindenre válaszolnom
Att

--
Ferenczi Attila
ELTE TTK - Hallgató Önkormányzat