[Kepviselok] potlas

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 25., V, 14:59:43 CEST

A 3. és 4. szám értékelésénél nem értékeltem a fotókat. Az újságnak ez is
szerves része, ez is munkát igényel, úgyhogy visszamenőleg szeretném, ha
megkapnák a fotósok a honoráriumot.
Mulasztásom egyszerű oka az, hogy a számértékeléseket pont egy olyan előző
félévi számértékelés alapján készítettem, amiben nem volt fotó. Így aztán
én sem tértem ki a fotókra.

A 3. és 4. szám fotóira összesen 11.900 forintot számoltam.

Sudár István

Korábbi számértékeléseimben elmulasztottam a fotókat értékelni. Ezeket
most pótolom:

34. félévfolyam, 3. szám:
Lágymányosi bál képei
(Ferenczfi Zoltán)
Nem lettek túl jó képek, de annyi jó pont volt, amennyi a cikkhez kellett.
A baj az volt, hogy a legtöbb kép homályosra sikeredett, de legalább
nagyfelbontású képek voltak, így lehetett részleteket kiragadni.
3p (/6)

Zergetúra képei
(Keményfi Imre)
Sok kép közül válogathattunk, a minőségük többnyire kielégítő volt, bár
jól sikerült csoportkép talán csak kettő volt. Az egyik be is került a
Nyúzba.
4p (/6)

Jegesest
(Kárpáthegyi Péter)
A képeit értékeltem, de még nem adtam rá pontot. (Sok képet küldött, külön
címlapfotókat is, egytől-egyig jókat)
6p (/6)

Paris café képei
(Simó Zsófia)
Sok homályos kép készült, a baj ugyan az volt, mint a Lágymányosi bálnál.
Szerencsére itt is találtunk néhányat, amik jól sikerültek.
3p (/6)

34. félévfolyam, 4. szám:
Idősebbek is elkezdhetik c. írás és a Februári küldöttgyűlés képei
(Sudár István)
A képek a HÖK kgy-hez készültek, két cikkben is felhasználtuk. Homályos
lett a többség, a gyűlés homlokterébe került emberekről nem készült
használható kép.
3p (/6)

Szoctámon innen képei
(Seres Alexandra)
előre kiválasztott képek voltak, nagyon érzékletesek, és jók is.
A cikk hivatalból írt, de a képek ettől még kapnak pontot. (még nem
alkottunk (és nem is fogunk) ilyen kategóriát, hogy 'hivatalból készített
fotó')
4p (/6)

TTK-s felezőbuli képe
(Bogsch Ildikó)
Sok jó képet készített, az egyikből majdnem címlap lett. Sokféle embert
fotózott, sokféle cselekvést - kedvünkre válogathattunk.
5p (/6)

Lágymányosi kocsmatúra I. képe
(Peregi Balázs)
Itt is volt miből válogatni, mindegyik fotó jó felbontású, jó minőségű
volt. Ugyanerről a fotókörútról készült a címlap is. Ez egy már korábban
elsütött poén volt, de alig emlékeztek rá, ráadásul új készítésű kép,
úgyhogy az értékéből nem von le semmit.
6p (/6)

Name: potlas.xls
Type: application/vnd.ms-excel