[Kepviselok] Kozgyules

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 23., Sze, 17:34:34 CEST

> Raadasul a hallgatoi normativat igy ki tudtuk volna kozvetve lopni a
> HOK mukodesi koltsegeire, hiszen senki sem gondolta volna tovabb a
> hallgatok kozul.

Drága Balázs,

Álljunk már le ezzel a szöveggel, még csak nem is igaz. Akkor lenne az,
ha az egy főre eső költségnél többet szednénk be a képviselőktől. Ez
csak egy kis áldozattal járt volna ráadásul a működési keretünk javára:
támogatásról mondtunk volna le, nem pedig pénzt adtunk volna egy programhoz.
> Raadasul sokkal kevesebb aldozat, mint ami egy racionalis osztondij
> csokkentes eseten esetleg be fog kovetkezni. Latszolag teszunk vmit,
> valojaban a 75 e Ft-s elnoki fizut havi 500 Ft-tal csokkentjuk. Talan
> nem a PR lenne fontos, hanem a tenyleges valtoztatas.

Nemis tudtam, hogy 75e a "fizum". Ha valaki 3e forintról nem tud
lemondani, akkor itt kutya-füle sem lesz, nem tényleges változás.
Vagy amikor azt mondom, hogy egy pont érjen 800 Ft, ne 1300-at.
Vagy egy tisztségviselői jutker 200 pontot ne 350-et.
Vagy ha valaki a 20 Ft-os zsömléje után sír.
Akkor hova szeretnél tényleges változást.

--
Szenes Áron
elnök