[Kepviselok] Kozgyules

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Május. 24., Cs, 13:01:39 CEST

> csak egy kis áldozattal járt volna ráadásul a m?ködési keretünk javára:
> támogatásról mondtunk volna le, nem pedig pénzt adtunk volna egy programhoz.

Legyen neked, ebbe valoban volt egy kis koltoi tulzas.

> Nemis tudtam, hogy 75e a "fizum". Ha valaki 3e forintról nem tud

Nem is annyi, tobb egy kicsivel, csak gondoltam lekerekitem.

> lemondani, akkor itt kutya-füle sem lesz, nem tényleges változás.
> Vagy amikor azt mondom, hogy egy pont érjen 800 Ft, ne 1300-at.
> Vagy egy tisztségvisel?i jutker 200 pontot ne 350-et.

A jutker is toredeke a kifizetett fix osztondijaknak, raadasul az az ami
differencial a jol es rosszul teljesitok kozt. Az en meglatasom szerint
idealis rendszer eseten a jutker eleri atlagban a havi osztondijakat, de
ugy, hogy abbol esetleg vki 0 Ft-vel reszesul.

> Vagy ha valaki a 20 Ft-os zsömléje után sír.

Itt nem a 20 Ft-rol van szo. En nem azert nem ulok be/ritkabban ulok be
mert sajnalok 20 Ft-ot a zsomlere. Sot, ha opcio lenne es be lehetne
fizetni 100 Ft a heti zsomle + parizsi menure akkor megtennem. Siman ehes
vagyok. Ez a dontes kb olyan lenne, mintha az Alapitvanynal ugy kezdenenk
sporolni, hogy a kave es tea befizetes alapjan mukodik, vagy mint amit az
operaban is csinaltak, bevezetni, hogy 20 Ft a kave...

Balazs