[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007.10.09, 18:00, Déli tömb

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 8., H, 12:54:13 CEST

Bevallom számítottam rá, hogy levelemre ennyi válasz érkezik, de bevallom,
azt hittem, hogy a TÉMÁBAN! Kedves tőletek, hogy ennyire szíveteken
viseletik kérésemet egy napi rendi ponttal kapcsolatban. De könyörgöm:

Ha ennyi időtök van, és már az én levelemmel foglalkoztok, akkor
légyszíves egymás szószerinti ANYÁZÁSA helyett próbáljatok konstruktívan
hozzászólni a dolgokhoz. Egymást sziggyátok, hogy senki nem dolgozik,
erről képesek vagytok 20-30 levelet írni, de amikor valami olyan levelet
kéne írni aminek tartalama is van, az már büdös.

Most én is anyázok nektek egyet: a HÖK, amióta benne vagyok sose volt
ilyen jó (sokkot kaptam vazze), nem érzek feszültséget, mindenkiben
pozitív hozzáállást látok, még azokban is, akik olykor élvezetből anyáznak
a levlistán másokra, mert az nekik kell. Örülök nekeik csak nem veszem
komolyan.

Áron ez hivatalosan a 16783. alapszabály sértésed, mongyááá le!
Yeti szállj magadba, kívülről ne akard megváltani a világot, ha dolgozni
akarsz, gyere, örömmel látlak jövőhéten a szacs ülésen!
Sanya köszönöm, hogy levelemet védelmedbe vetted (jobban örülnék, ha
véleményeznéd is), de én szinte 1000%-osan biztos voltam benne, hogy Áron
nem direkt hagyta ki a napi rendi pontok közül. Pontosan arra gondoltam,
ami a valóság is, hétvégi elfoglaltsága miatt, még nem olvasta át az amúgy
elég kusza levelemet.
Fecó te meg dolgozál, mert itt egyedül te vagy aki nem csinál semmit!

És különben is duplázzuk meg a tisztségviselői ösztöndíjakat!

(Nem KGY előterjesztés, mielőtt Áron nyaklába varná valaki, hogy nem vette
fel napirendi pontként)

Na megyek órára, ez most jól esett. Nyugodt vagyok és kiegyensúlyozott.
Jól érzem magam. Peace! Freedom for Mészi, and for his homo friends!

Magyar "hehe" Róbert
most képviselő

UI.: Vigyázat, a levelem nyomokban iróniát tartalmaz, aki nem így látta,
olvassa el mégyegyszer!
UUI.: A Fecós rész az azért igaz