[Kepviselok] Kérés stb.

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 12., Sze, 12:25:49 CEST

> Én eddig azt hittem, hogy az emlékeztetõkbe tényszerû dolgok kerülnek,
> amit a titkár ír le. Ez az elnöki ellenõrzés mióta divat (lehet, hogy
> már évek óta és én voltam tévhitben, csak meglep). Ha vkinek a
> tényszerûséget joga van ellenõrizni, akkor az az EB. Persze ha az
> elnök ellenõrzi, akkor én is szeretném... különösen ha nem voltam ott...

Kedves Balázs, Kedves érdeklo"do" Képviselo"k,

Mikor átvettem Yeti közölte velem, hogy ez így mu"ködik (ahogy
Melindával is).
Mivel szabályzat nincs rá, számomra a szokásjog volt mérvadó.
Természetesen örülök, ha ezt a munkát leveszik a vállamról.
Hogy kinek mihez van "joga", az meg egy másik kérdés.

Szenes Áron
elnök