[Kepviselok] Kérés stb.

yeti at ttkhok.elte.hu yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 12., Sze, 12:53:27 CEST

> Kedves Balázs, Kedves érdeklo"do" Képviselo"k,
>
> Mikor átvettem Yeti közölte velem, hogy ez így mu"ködik (ahogy
> Melindával is).

Asszem az alapszabaly rendelkezik vagy rendelkezett errol. Es ez sztem jo
gyakorlat, mar csak azert is, mert ugye a HOK elnok felelos az
onkormanyzat munkajaert. Ez egy tobbeves gyakorlat, hogy ellenorzes utan
megy ki az emlekezteto. Elkepzelheto, mint az a mostani eset is tukrozi,
hogy nem jo dolgok kerulnek be az emlekeztetobe, az en idomben is gyakran
elofordult, hogy az elso verziot Gabi, Orsi vagy Aron visszakuldte, hogy
valtoztassak a fogalmazason.