[Kepviselok] korabbi megj.

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Sze. 12., Sze, 17:04:47 CEST

Sziasztok!

Mielott vki tulkombinalja a korabban irtakat (merthogy az eddigi
visszajelzesek alapjan van erre utalo jel) konkretizalok.

Tegnap miután vártam 25 percet Áronra (ennyi idõ után a félreértések
elkerülése végett nem megérkezett a Választmányra, hanem én hagytam ott a
helyszínt) némi flusztráció alakult ki bennem irányában. Az elnöki
ellenõrzés meg az EHÖK rendszerében honos (és talán a tegnapi nap után a
Választmány tagjai értik, hogy erre miért vagyok érzékeny) így kibukott
belõlem a feleslegesen erõteljes, ráadásul ami kellemetlenebb tökéletes
tájékozatlanságról is tanubizonyságot adó levelem. Mindezért elnézést...

Az utolsó mondat (bár ez gondolom egyértelmû) annak szól, hogy vicces hogy
pont az ellenõrzi hogy mi történt, aki bõ 30 percet késik (tudtommal ennyi
idõ után futott be Áron)... igaz pont az késett ennyit aki nélkül el se
lehet kezdeni így tulképp nem maradt le semmirõl ;-).

Szóval elnézést mindenért, Árontól különösen akkor, ha többet nem késik
(legalább akkor ha vmi engem érintõt is felvesz a napirendre, a többieket
végül is lehet szívatni, azt a számlát nekik kell rendezniük).

A péntek jó volt, köszi Fecó! + kukták (különösen Kalóz aki most nagyon jó
paprikás krumplit készített, Szilvi aki megfelelõ méretû kolbikat gyártott
és mások aki a krumpedlit pucolták, hagymát szelték, cuccost kavargatták)!

Balázs