[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 18., K, 00:48:54 CEST

T. Képviselõk!

Az Alakuló KGY óta:

- még aznap mentünk tovább az EHÖK vezképzõre (júl 10-14)
- KolHÖK vezképzõ (júl 14-17)
- A TTK-ra felvételizõknek kiküldtem a Felvételi Iroda közremûködésével
egy tájékoztató emailt a kollégiumi jelentkezéshez szükséges igazolásokról, a
jelentkezési határidõrõl és a gólyatáborok idõpontjáról. (Mint utóbb
kiderült, ezt a technikai kivitelezhetõség miatt az IK-sok is megkapták.)
- aug 8-16: elsõs felvételi: érvényesítés (több, mint 220
adatlap), hallgatók beosztása kollégiumokba, két felvételi ülés.
- Az EKIF fórumon folyamatosan válaszolok a kérdésekre, az elsõs felvételi
vége óta egyedül.
- Mentortáborra elkészítettem a prezentációt, melyet távollétemben Jancsó
Tamás mutatott be.
- Várólistás adatlapok érvényesítése
- Várólista-elbírálásos felvételi ülés
- A TTK HÖK honlapjának kolis oldalát folyamatosan frissítem.

---  HÍREK  --- talán néhány nektek is újdonság

Idén végre sikerült elérni, hogy azok, akik fel lettek véve kollégiumba,
de nem akarnak beköltözni, még a tanév megkezdése elõtt mondják le a
helyüket. 80-90 hallgató tette ezt meg, így ennyivel többen költözhettek
be szeptember 1-tõl.

Hamarosan (tavaly azt ígérték, hogy most szeptembertõl) ETR-ben, banki
átutalással lehet majd kollégiumi díjat fizetni.

A szeptemberi kolidíjat október 15-ig késedelmi díj nélkül lehet
befizetni.

A várólistáról már folyamatos a felvétel (amint kiköltözik valaki, a
kollégium már töltheti is fel az üres helyet). Bõvebb infók a
jelentkezésrõl a honlapon (részletes tájékoztató).

Várom kérdéseiteket, lehetõleg még a KGY elõtt! (Még nem érkezett
meghívó, de valószínûleg KolHÖK elnökségi vagy KGY lesz a TTK HÖK KGY-vel
egyidõben, és ekkor kimentésemet fogom kérni.)

üdv,

 		Csupor Marianna
 	   TTK HÖK Kollégiumi biztos