[Kepviselok] Beszámoló

kollbiz at ttkhok.elte.hu kollbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 6., Szo, 11:01:07 CET

Kollégiumi biztos beszámolója

	Sajnos az eddigi évek tapasztalata,- hogy október vége november elejére
mindenkinek jut kollégiumi hely, most nem valósult meg. Idén nagyon sokan
jelentkeztek kollégiumba, majd később várólistára is. Ahogy költöznek ki
az emberek, úgy tudjuk feltölteni a helyeket. Még mindig 45 TTK-s vár
kollégiumi helyre.
        Igyekszem minél gyorsabban válaszolni a hallgatók leveleire,
kérdéseire a jelentkezéssel, várólistával, hibás igazolásokkal
kapcsolatban valamint azoknak is rendelkezésére állni, akik
telefonon vagy személyesen keresnek meg. Sőt újabban még szobatárs
közvetítőként is funkcionáltam. A KolHÖK üléseken részt vettem,
ill. a TTK DB-kel is próbáltam/om felvenni a kapcsolatot,
üléseikre eljárni; amikor nem tudtam, akkor pedig próbáltam
helyettesről gondoskodni. Figyelem a várólista állását, valamint
az ekif fórumokat.
	Matekos ill. ERASMUS mentorként is tovább tevékenykedtem. Szerencsére még
mindig is elmondhatom, hogy napi kapcsolatban vagyok sok gólyával.

 Köszönöm mindenkinek, aki elolvasta a beszámolómat.

Ekker Nikoletta
Kollégiumi biztos