[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HÖK Külügyi biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 6., Szo, 17:54:00 CET

Külügyi biztos beszámolója

   Okt. 15-én külügyi csoport megbeszélést tartottunk illetve tisztáztuk a
Őszi külügyes Infónap témáit és lefolyását amely 16-án lezajlott. Itt
rengeteg új kapcsolatot és lehetőséget sikerült össze gyűjtenünk.
   Részt vettem minden EHKB ülésen (okt. 21, nov. 4, 18). Itt meg vitattuk
a januárban alakuló Nemzetközi Osztály tervezetét. Tomo segítségével
ezt november 12-én a KT elfogadta, itt szeretném megköszönni neki.
Befejeztük az Erasmus tanszéki/intézeti koordinátorok feladat körének a
tisztázását, erre a TPIK kért fel minket, jelenleg még folyik az
egyeztetés velük.
A javaslatainkat egyeztettem a TÁTK HÖK külügyi csoportjával is, így egy
egységes álláspontot tudtunk képviselni a bizottságban.
Ezenkívül hirdettem az EHÖK-ös külföldi programokat a hallgatóknak.
   Az őszi szünetben sikerült befejeznem a honlap fejlesztés, felkerült az
összes nagyobb ösztöndíj és pályázati lehetőség. Valamint
összeállítottam egy határidő táblázatot, amiből mindenki könnyen
tájékozódhat az aktuális lehetőségekről.
A csoporttal elkezdtük az angol HÖK honlap megírását, ez a számításaimnál
több időt vesz igénybe, de december végéig remélem sikerül befejezni a
munkálatokat.
Dudi szintén befejezte az Erasmus szerződés keresőt, ezzel a hallgatók
könnyen és egyszerűen kereshetnek rá a pályázatokra.
   November 25-én Külügyi csoport ülést tartottunk, itt megvitattuk, hogy
hogyan lehetne a beérkező hallgatókat hatékonyabban beiratkoztatni és
az óráikat felvetni. Valamint beszéltünk a külföldiek sportolási
lehetőségeinek fejlesztéséről.
   Lassan megérkezik az összes külföldi mentor beszámoló, ezeket elkezdtem
iktatni. A félév végéig befejeződik a hivatalos értékelése a
mentoroknak. Kiss Viktorral neki álltunk kidolgozni a jövő évi mentor
felvételit és a mentor alapszabályt.
   Hirdettem a levlistákon a Goldman Sach Global Leaders ösztöndíjat. A
következő héten kerül ki a Comenius tanárasszisztens program hirdetése
valamint a BTK USA day rendezvénye.
   Kétszer vettem részt a TÁTK HÖK külügyi bizottságának ülésén, itt meg
vitattuk a következő félévi lágymányosi rendezvényeket.

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat.

Ring Péter Dániel
ELTE TTK HÖK
Külügyi biztos
06 30 5464 437