[Kepviselok] beszámoló

Ferenczi Kinga bioszk at ttkhok.elte.hu
2008. Dec. 7., V, 16:03:57 CET

Biológia Szakterületi koordinátor beszámolója

Az utolsó küldöttgyűlés óta :

Két szakterületi űlést tartottam, amiken elsődlegesen a szakterületi
csoport alapjait fektettük le. Ezeken a megbeszéléseken még elvi
kérdésekkel foglaltkozunk, amiket majd a következő félévben áthelyezünk
gyakorlatba.

Mentorként is aktív a kapcsolatom a gólyákkal.

Részt vettem a BTDK-HÖK megbeszélésen is, amin a HÖK, a Szakterület és a
BTDK kapcsolatának erősítéséről sok mindent átbeszéltünk.
A legtöbb tervezet később fog látványosan megnyilvánulni.

Segédkeztem néhány programban.

Részt vettem a Választmányokon.

Voltam a Földtud-os Szakterületi ülésen.

Tartottunk az elsőéveseknek egy vizsgaidőszakkal kapcsolatos tájékoztatót.
Véleményem szerint sikeresnek nevezhető, ezt az előadást egyéb témákkal
kapcsolatosan egyetemben szeretnénk rendszerbe foglalni, minden új
évfolyam számára.

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat.

Ferenczi Kinga
ELTE TTK HÖK
Biológia Szakterületi Koordinátor
bioszk at ttkhok.elte.hu