[Kepviselok] Pedagógia tárgyak

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 20., Sze, 17:47:23 CET

Sziasztok!

Hátha mást is érdekelnek a tanulmányi ügyek....

Szóval mégis el lehet intézni, hogy a létszámkorlát ellenére mégiscsak
elvégzed a kötelezõ tárgyaidat a PPK-n. Ehhez csak be kell csengetni 800
forintot tárgyanként (nesze neked ingyenes felsõoktatás, bár nem tudom
miért hõbörgök, én így is költségtérítéses vagyok), mint különeljárási
díj.

Kell egy utólagos tantárgy felvételi kérvény, ezt az ottani TO kiadja + a
csekk (átutalási lehetõség nincs). A kérvényt kitöltöd, aláíratod az
oktatóval, leadod és (ha nem töltötted ki rosszul, akkor) automatikusan
felvesznek az órára. Itt mérlegelési lehetõsége az oktatónak van (bár ezek
azok az elõadások, amelyre 60 jelentkezettbõl átlag 20an járnak be...
egész jó arány). Ebben a félévben ezt 29-ig kell megtenni, ha más is ebben
a cipõben jár.

Mellesleg a PPK-s TO fenomenális volt, egész nap van ügyintézés (kedden
fél9kor jártam arra), és nincs sor.

Zárásként azért felvetném a kérdést: nem kéne a HÖK-nek intézkednie
valahogy, hogy az egyetem legalább a saját szabályait tartsa be?
(Konkrétan arra gondolok, hogy a tárgyak létszámkorlátját az
elõjelentkezés mértékében kéne megállapítani... ha jól értelmezem a
szavakat, akkor az "elõ"jelentkezésnek pont ez lenne a lényege).

Üdv,

 	Programozó Péter Balázs

 	Programozó Péter Balázs