[Kepviselok] Pedagógia tárgyak

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 20., Sze, 17:55:29 CET

Hali!

> Zárásként azért felvetném a kérdést: nem kéne a HÖK-nek intézkednie
> valahogy, hogy az egyetem legalább a saját szabályait tartsa be?
> (Konkrétan arra gondolok, hogy a tárgyak létszámkorlátját az
> előjelentkezés mértékében kéne megállapítani... ha jól értelmezem a
> szavakat, akkor az "elő"jelentkezésnek pont ez lenne a lényege).

Erre megmondom,h mi lenne az "Egyetem" válasza:

Nincs elég terem ill oktató. Nincs pénz.
És nem indulhatunk ki abból, hogy a hallgatók úgysem járnának be - ez
rossz filozófiát sugall, és lehet h tévednénk is.

Ebben amúgy szerintem egyet lehet érteni velük. Persze, ha a képviselőknek
más a véleménye, akkor én szívesen képviselek ilyen álláspontot (is) mind
az EHÖK-ben mind a PPK-val, TTK-val szemben.

Jah és a PPK TO tényleg egész nap nyitva van, de egy db ügyintéző van ott,
aki a kicsit bonyolultabb kérdésekre (PPK-s ismerősök tapasztalata)
egyáltalán nem tud válaszolni. Tehát nem tudom, h az a rendszer jobb-e.

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes