[Kepviselok] Pedagógia tárgyak

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Feb. 20., Sze, 21:52:01 CET

Sziasztok!

> Erre megmondom,h mi lenne az "Egyetem" válasza:
>
> Nincs elég terem ill oktató. Nincs pénz.
> És nem indulhatunk ki abból, hogy a hallgatók úgysem járnának be - ez
> rossz filozófiát sugall, és lehet h tévednénk is.

Terem van, múlt héten kerestem Lágymányoson üres termet: van olyan
nagyelõadó, amit egész napra a Konferenciaközpont foglalt le, de az
elõadások között is akadnak lyukak.
És persze a mi hallgatóinknak jobb, ha az egy oktató utazik, mintha nekik
kellene:-)))

Pénzre meg ne egy olyan óránál hivatkozzanak, amihez csak tábla és egy
kevés kréta kell... (legalábbis amikor én jártam ezekre az órákra, ennyi
volt)

> Ebben amúgy szerintem egyet lehet érteni velük. Persze, ha a képvisel?knek
> más a véleménye, akkor én szívesen képviselek ilyen álláspontot (is) mind
> az EHÖK-ben mind a PPK-val, TTK-val szemben.

Igaz, nem vagyok képviselõ, és már szerencsére utólagosan nézem ezeket a
tárgyakat, de szerintem ne a hallgatót büntessük plusz költséggel és
utánajárással, amiért el szeretne végezni egy kötelezõ tárgyat, amire
elõjelentkezett, és amit nem is halogathat a végsõkig, mivel a tanítási
gyakorlat erõs elõfeltétele.
Emelett nem hiszem, hogy a PPK-t meglepetésként érte az elõjelentkezõk
tömege, hisz tudniuk kellene, hány tanászakos van.

> Jah és a PPK TO tényleg egész nap nyitva van, de egy db ügyintéz? van ott,
> aki a kicsit bonyolultabb kérdésekre (PPK-s ismer?sök tapasztalata)
> egyáltalán nem tud válaszolni. Tehát nem tudom, h az a rendszer jobb-e.

Azért a nyitvatartás terén lenne mit tanulnunk tõlük. Ciki, ha az embernek
órái épp fedik a TO ügyintézési idejét. .

üdv,
Mariann