[Kepviselok] MSc tájékoztató napok

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 29., H, 12:27:39 CEST

Hali!

Engem meg az érdekelne, hogy mi lesz azokkal a hallgatókkal, akik
másod-harmadévben elkezdtek TDK-zni és valamilyen okból nem vették fel
őket MSc-re (ez biológusoknál elég sok embert fog érinteni, az 1/3-os
MSc-ra való  bekerülés és a 2/3-os TDK-zás miatt). Publikálni és előadni
rendszerint negyedévben szoktak, mivel akkorra érik be a téma, és szerez
elég tapasztalatot a hallgató. Ha nem veszik fel őket akkor 'Így jártál' ?
A régi rendszerben ez a veszély ugye nem állt fenn, most viszont attól
tartok igen és eddig senkitől nem kaptam rá használható választ...

Atesz